کد خبر: ۳۹۲۹۴
۱۳:۳۰ -۲۷ بهمن ۱۴۰۰
مارال فرجاد تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

مارال فرجاد

نشان تجارتمارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می باشد.مارال فرجاد فارغ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. مارال فرجاد با انتشار این تصویر نوشت:

موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره ام و درنتیجه بازیگری ام تأثیر می گذاشت...

این بخشی از حرف های مارال فرجاد؛ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله ی «گِلَمور» در مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان ، روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه ی گفت وگو قرار داده است.آن چه برای آن ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر که چهره و اندامش مهم ترین ابزارِ حرفه اش هستند در رویارویی و مبارزه با سرطان است.مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان ، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و با انجام دوره های درمانی مورد نیاز ، اکنون در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده ی سینما بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون