کد خبر: ۳۷۲۱۶
۱۹:۲۰ -۲۵ آذر ۱۴۰۰
شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ (شرکت ایده گزین ارتباطات روماک) که در حال حاضر با مدیریت شهرام خلج قاسم آبادی اداره می‌شود در چند سال اخیر با برخی ابهامات روبرو بود که عمده آن‌ها مربوط به مالکیت این شرکت می‌شد.

اسنپ

نشان تجارت - شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ (شرکت ایده گزین ارتباطات روماک) که در حال حاضر با مدیریت شهرام خلج قاسم آبادی اداره می‌شود در چند سال اخیر با برخی ابهامات روبرو بود که عمده آن‌ها مربوط به مالکیت این شرکت می‌شد ابهاماتی که با انتشار برخی اطلاعات کمرنگ گردید. این شرکت تاکسی اینترنتی که رقبایی مانند تپسی را در داخل کشور دارد در چند وقت اخیر درگیر موضوع مهمی شد که می تواند در شکل گیری روند حرکت آتی این شرکت تأثیرگذار باشد.

اسنپ در رکود؟

در بهمن سال ۹۸ دو شرکت اینترنتی رز وان اف زد ای و رز دو اف زد ای به ترتیب با پرداخت ۲ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال و ۲۸۹ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال سهم الشرکه خود را در این شرکت افزایش دادند و در نتیجه سرمایه این شرکت از ۴۰ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال به ۲۹۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال رسید.

اسنپ 1

در مرداد سال جاری این دو شرکت به ترتیب با دریافت ۲ میلیارد و ۹۲۶ و ۲۸۹ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال سهم الشرکه خود را به ترتیب به ۱۰ هزار و ۹۹۰ هزار ریال کاهش دادند در نتیجه این اتفاق سرمایه شرکت از ۲۹۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال به ۱ میلیون ریال کاهش پیدا کرد.

  اسنپ 2
منبع: رصد روز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
اسنپم مثل ستاره مربع ها نشه. اصولا ساز و کار مدیریتیش جالب نیست کافیه شما فقط بخوای با یه مدیر بالادستی تو اسنپ صحبت کنی عملا اجازه اینکار بهت داده نمیشه و باید با همون اپراتور صحبت کنی
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون