کد خبر: ۳۳۴۶۳
۱۹:۵۳ -۱۴ شهريور ۱۴۰۰
نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد که قوه قضائیه پرونده‌های مرتبط با دولت سابق را بررسی کند و محاکمه حسن روحانی زودتر انجام شود.

نماینده مجلس: یا ‎گاندو تعطیل شود یا ‎روحانی را محاکمه کنید

نشان تجارتحجت الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکری خطاب به قالیباف و نمایندگان مجلس اظهار کرد: "بهتر است هیأت رئیسه مجلس دستوری به صدا و سیما بدهد که یا فیلم گاندو را تعطیل کند یا اینکه محاکمه حسن روحانی رئیس جمهور سابق را شروع کند. "

او افزود: «کم کم صبر مردم سر آمده است؛ آقای اژه‌ای که پرونده‌های بزرگی را در این کشور بررسی کرده است و شجاعانه آن را به پایان رسانده‌اند، بایستی پرونده‌های تخلفاتی که مجلس یازدهم و کمیسیون اصل نود و... بررسی کرده و خیلی از خیانت‌هایی که دولت سابق انجام داده و پرونده‌های آن را به قوه قضائیه ارسال کرده است را بررسی کنند.»

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: "مصلحتی که در عدم محاکمه حسن روحانی و تیمی که خیانت کرده‌اند، درست نیست. یا فیلم گاندو که هم اکنون پخش می‌شود دروغ است یا اینکه صحت دارد؛ اگر دروغ است بهتر است پخش آن را قطع کنند و اگر موضوعات مندرج در فیلم گاندو صحت دارد باید هر چه سریع‌تر روحانی و تیم منتسب به او را محاکمه کنند. "

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون