کد خبر: ۳۲۱۷۶
۲۱:۰۹ -۱۲ مرداد ۱۴۰۰
سامانتا رمزدل یکی از شاخ‌های تیک تاک است که اخیراً موفق به ثبت رکورد گشادترین دهان جهان در گینس شده است.

کاربر زن تیک تاکی با رکورد گینس گشادترین دهان جهان

نشان تجارت - سامانتا رمزدل یکی از شاخ‌های تیک تاک است که اخیراً موفق به ثبت رکورد گشادترین دهان جهان متعلق به یک زن در گینس شده است.

سامانتای ۳۱ ساله اهل کنتیکت امریکاست و پیش از این نیز ویدیو‌هایی از دهان غول‌پیکرش ـ که وقتی کاملا باز است حفره‌ای با شعاع ۶.۵ سانتی متری را به وجود می‌آورد ـ وایرال شده بود. حالا او رکورد گینس بزرگ‌ترین دهان متعلق به یک زن را شکسته است.

سامانتا که ویزوتور داروست به گینس گفت که از این که می‌بیند از دهانش تجلیل می‌شود خوشحال است، در صورتی که در گذشته همین دهان برای او عامل عدم اعتماد به نفس بود.

عکس جالب

او می‌تواند یک سیب را در دهانش جا دهد، یک چیزبرگر چهارطبقه را گاز بزند، و یک پرس سیب زمینی سرخ کرده را در دهانش بچپاند.

وی می‌گوید: «۳۱ ساله بودن و قادر بودن به ثبت یک رکورد آن هم برای چیزی که اعتماد به نفس را از من گرفته بود، چیزی که دوست داشتم کوچک باشد، ولی نبود، خیلی لذت‌بخش است.

حالا این دهان بزرگ یکی از بهترین ویژگی‌های من است. اگر کسی عضوی از بدنش بزرگ باشد یا منحصر به فرد، و بخواهند آن را در گینس ثبت کنند، نصیحت من این است که انجامش بده.

با افتخار هم انجامش بده و آن را تبدیل کن به بزرگ‌ترین دارایی‌ات. این قدرت ابرقهرمانی توست. این تو را از این همه آدمی که دور و برت هستند متفاوت می‌کند.»

عکس جالب

کارشناسان گینس طی ملاقاتی که با سامانتا داشتند با استفاده از یک کولیس دیجیتال طول و عرض دهان او را اندازه گرفتند تا حداکثر میزان گشادی‌اش را بیابند.

حتی در عکس‌های دوران کودکی‌اش هم دهان بزرگ او به راحتی به چشم می‌آید. در آن زمان برخی همکلاسی‌هایش به او زور می‌گفتند و رویش اسم‌هایی مثل «دهن گشاد زشت» می‌گذاشتند. اما حالا او امیدوار است که الهام‌بخش کسانی که شرایط مشابهی دارند، باشد.

سامانتا حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌اش را برای به نمایش گذاشتن اجرا‌ها و تمرین‌هایش در آواز راه‌اندازی کرد و هرگز فکر نمی‌کرد ویژگی ظاهری‌اش تا این حد مورد توجه واقع شود. در سال ۲۰۱۹ فقط ۳۰۰ تا فالوئر داشت، اما حالا ۱.۷ میلیون طرفدار در تیک تاک دارد.

عکس جالب

او می‌گوید: «اوایل با خودم فکر می‌کردم برای فعالیت توی تیک تاک زیادی سنم بالاست. اما این تنها کاری بود که می‌توانستم با آن خودم را مشغول و خلاق نگه دارم. به همین خاطر کمی آواز خواندنم را ضبط کردم و یک بار یک ویدیوی کمدی ضبط کردم و در آن شکلک درآوردم. آن وقت بود که بعضی از بچه‌های تیک تاک ازم پرسیدند که چه بلایی سر صورتم آمده!»

سامانتا ادامه می‌دهد: «دو سال پیش حدود ۲۳ کیلو وزن کم کردم و در عوض کلی به اعتماد به نفسم اضافه شد. رفتم کلاس آواز و بعد از آواز خواندنم توی اینستاگرام ویدیو گذاشتم. عاشق کمدی و بداهه شدم و ویدیو‌های بیشتری را در آن زمینه آپلود کردم.»

عکس جالب

حالا او به یک ستاره‌ی تیک تاک بدل شده است؛ ستاره‌ای که گاه برای پست هر ویدیو، مبلغی حدود ۱۵ هزار دلار از پلتفرم تیک تاک دریافت می‌کند.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون