کد خبر: ۳۱۶۹۵
۱۲:۲۸ -۰۳ مرداد ۱۴۰۰
علی دایی برای گرفتن حضانت دختر اولش دنیز قصد شکایت از همسر سابقش را دارد.

همسر علی دایی

نشان تجارت - علی دایی بازیکن پیشکسوت و محبوب فوتبال کشورمان است که در ازدواج اولش زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد اما این رابطه دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا آمدن دختر اول علی دایی «دنیز» به طلاق منجر شد.

دنیز دایی چند سالی است که همراه با مادرش در لندن زندگی می کند و هراز چند گاهی و بسیار کم پدرش را می بیند. علی دایی که در طی سالیان گذشته برای چندمین بار از مایلی کهن شکایت کرده بود و بعد از اینکه رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای ۴ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان نورا نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده به کنایه خطاب به دایی گفت:«به جان دنیز نمی بخشم»

دنیز دختر اول علی دایی است که با نورا خواهر ناخوانده است. همین ماجرا، جرقه ای بود تا اینکه ماجرای همسر دوم علی دایی و دختر اولش (دنیز) بر سر زبان ها بیفتد.

شکایت علی دایی از همسرش خبر ساز شد! + عکس

علی دایی و همسر

بسیاری نورا رو تنها دختر علی دایی می دانند، اما در واقع علی دایی در گذشته یکبار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دختری بنام دنیز دارد. دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است “دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. “دنیز” هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.

علی دایی و همسر دومش

چندی قبل نیز سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون