کد خبر: ۳۱۳۷۸
۲۳:۳۵ -۲۶ تير ۱۴۰۰
زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین سال، سالگرد ازدواج هر فردی می‌باشد که با دادن هدیه زیبا و شیک یاد و خاطره‌ی آن روز را زنده می‌کند.

کادوی سالگرد ازدواج

نشان تجارتکادوی سالگرد ازدواج زیباترین ایده برای هر فردی می‌باشد. هدیه دادن یا هدیه گرفتن یک کار بسیار لذت بخش و هیجان انگیز می‌باشد، به خصوص برای کسایی که هدیه دریافت می‌کنند. خریدن کادو بخش کوچکی از هدیه می‌باشد که با انتخاب کردن کادویی بی نظیر و زیبا بهترین حس را در فرد ایجاد کرده و باعث می‌شود که تاثیر مثبتی در او ایجاد کنید.

سلیقه خانم‌ها با آقایان بسیار متنوع و متفاوت می‌باشد. اگر قصد دارید بهترین کادو را به آقایان بدهید سعی کنید به سلیقه و خرید کادو به آن توجه کنید و دقت بیشتری به سلیقه آن داشته باشید. همچنین هدیه دادن به خانم‌ها یک کار بسیار دشوار و مشکل می‌باشد برای خانم‌ها بزرگی و کوچکی کادو مهم نیست چیزی که برای خانم‌ها مهم شیک و زیبا بودن کادو می‌باشد.

هدیه دادن به همسر خود، لذت بخش‌ترین تجربه برای هر فردی محسوب می‌شود. قیمت و نوع کادو اصلا مهم نیست، چیزی که حائز اهمیت می‌باشد این است که احساسی خوب و لحظه‌ای شیرین و به یاد ماندنی را در کنار یک دیگر تجربه و سپری کنیم. در این مطالب چند ایده جذاب و شیک برای هدیه سالگرد ازدواج خانم‌ها و آقایان منتشر می‌کنیم، با ما همراه باشید.

۱. غذای خوشمزه

برای سالگرد ازدواجتان لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید شما با یک غذای خوش مزه و لذیذ می‌توانید بهترین هدیه را به همسرتان بدهید. غذای مورد علاقه همسرتان را با تمام وجود و عشق فراوان درست کنید شما می‌توانید همراه با عشق که چاشنی غذایتان کرده اید غذای مورد علاقه و ساده همسرتان را به غذایی رویایی و دل چسب تبدیل کنید و میزی زیبا و چشم نواز برای همسر خود طراحی کنید.

۲. گل

گل هدیه‌ای زیبا و دوست داشتنی ست. لزومی ندارد برای کادو سالگرد ازدواج زیاد شلوغ کنید و کلی مهمان دعوت کنید شما با یک غذایی خوش مزه و لذیذ به همراه خانه‌ای که پر از گل و بوی خوش می‌دهد فضایی رمانتیک و دونفره بسازید همچنین می‌توانید گل مورد علاقه همسرتان را در گلدانی زیبا و شیک قرار دهید و در کنار میز بگذارید.

۳. لوازم ورزشی

برای هدیه سالگرد ازدواج شما می‌توانید برای رشته ورزشی که همسرتان به آن علاقه خاصی دارد وسایل ورزشی مثل کفش اسکی، توپ فوتبال و … خریداری نمایید.

۴. کتاب

خریدن کتاب نیز برای سالگرد ازدواجتان گزینه و ایده‌ی بسیار خوبی می‌باشد. کتاب هدیه‌ای است که هیچ گاه تکراری نمی‌شود و همچنین از نوع سبک مورد علاقه همسرتان برای مطالعه آگاه باشید.

۵. کارت هدیه

در کارت هدیه علت دوست داشتن همسرتان را بنویسید و آن را در کارت‌های رنگی و زیبایی که ساختید درون یک جعبه رنگی یا شیشه خالی بریزید و شیشه را با سلیقه خودتان تزئین کنید. حتی می‌توانید عکس‌های دونفره خود را زیر شیشه میز بچینید و یا اینکه با طناب و گیره‌های فانتزی عکس‌های دونفره خود را بیاویزید.

۶. جاکلیدی

برای هدیه سالگرد ازدواج شما می‌توانید همراه با هر کادویی که برای همسر خود تهیه کردید در کنارش یک جاکلیدی زیبا و شیک هم در مقابلش بدهید. روی این جاکلیدی می‌توانید سالگرد ازدواجتان را حک کنید با این کار بسیار منحصر به فرد تاریخ ازدواجتان همیشه جلوی چشم همسرتان قرار می‌گیرید.

۷. دستبند

لزومی ندارد حتما هدیه‌های گران قیمت تهیه کنید شما با ایده‌های زیبا و شیک هم می‌توانید هدیه سالگرد ازدواج جذاب به یک دیگر بدهید. شما با دستبند‌های ستی که وجود دارد تاریخ سالگرد ازدواجتان را بر روی آن حک کنید. یا اینکه نام همسرتان را بر روی دستبند خودتان و نام خودتان را بر روی دستبند همسرتان بنویسید و در مراسم‌های مختلف آن‌ها را دست خود کنید.

۸. ماگ با عکس دونفره

با یک ایده جذاب و زیبای دیگری که می‌توانید همسرتان را سورپرایز کنید ماگ‌هایی که در بازار وجود دارد. شما می‌توانید عکس‌های دونفره خود یا عکسی که همسرتان به آن علاقه دارد را به صورت دیجیتالی آماده کنید و بر روی ماگ چاپ نمایید و از این هدیه سالگرد ازدواج خود لذت ببرید.

۹. چراغ خواب رنگی با عکس دونفره

یکی از قشنگترین و زیباترین عکس خود را انتخاب کنید و در چراغ خواب رنگی خود قرار دهید با اینکار وقتی که وارد اتاق می‌شوید محیطی زیبا و خاطره انگیز برای شما ایجاد می‌کندو زیباترین هدیه سالگرد ازدواج می‌باشد.

۱۰. زیورآلات

چیزی که خیلی برای خانم‌ها مهم می‌باشد دادن زیورآلات به عنوان هدیه است از جمله این زیور آلات می‌تواند دخترانه، فانتزی، طلا، نقره، چوبی، استیل و ... باشد که همیشه جذابیت خودش را دارد امروزه آقایان هم از زیورآلات مردانه استفاده بخصوصی می‌کنند.

۱۱. عطر

یکی دیگر از هدیه سالگرد ازدواج که می‌تواند خاطر انگیز و جذاب باشد دادن عطر به همسر یا نامزدتان می‌باشد. با هر بار استفاده از عطر شما را به یاد او می‌آورد و خاطره را زنده می‌کند سعی کنید سلیقه‌ی یک دیگر را برای انتخاب عطر بدانید بیشتر عطر تلخ دوست دارد یا شیرین عطر سرد می‌زند یا عطر گرم. با توجه به این سوال‌ها می‌توانید یک عطر شیک و خوش بو برای همسرتان بخرید.

۱۲. کیک و شکلات

می‌توانید با یک ایده بسیار زیبا و شیک کیک خوش مزه خانگی درست کنید و با سلیقه خود آن را تزئین کنید علاوه بر کیکی که درست کردید هم می‌توانید شکلات را در باکس جعبه‌های رنگی قرار دهید.

۱۳. وسایل بازی

برای هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان می‌توانید خرید وسایل بازی که از علاقه‌ی مردان می‌باشد هدیه بدهید از جمله این بازی‌ها تخته نرد، شطرنج، راکت تنیس و بدمینتون می‌باشد.

۱۴. وسیله ای مرتبط با وسایل ماشین

اگر همسرتان صاحب خودرو شخصی می‌باشد و علاقه‌ی خاصی به آن دارد وسایل مرتبط با خودرو مثل ضبط ماشین، سیستم صوتی ماشین یا رینگ و … می‌تواند سورپرایز خوب و فوق العاده‌ای باشد.

۱۵. ست کیف و کمربند

برای هدیه سالگرد ازدواج می‌توانید از ست کیف و کمربند و پاپیون و کراوات هم استفاده کنید که یکی از انتخاب‌های خوب و شیک برای آقایان می‌باشد.

منبع: بوق خبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون