کد خبر: ۳۰۸۹۶
۱۸:۴۳ -۱۵ تير ۱۴۰۰
آقایان نیز همانند خانم‌ها از هدیه گرفتن لذت می‌برند. چه بسا بعضی از آن‌ها بیشتر از خانم‌ها هم خوشحال می‌شوند.

هدیه برای آقایون

نشان تجارتآقایان نیز همانند خانم‌ها از هدیه گرفتن لذت می‌برند. چه بسا بیشتر از خانم‌ها هم خوشحال می‌شوند. یکی از راهکار‌های مناسب جهت ابراز علاقه به آقایان خرید هدیه برای آن‌هاست. مطمئنا پس از آنکه تصمیم می‌گیرید برای مرد مورد هدیه بخرید، دوست دارید که کادو مناسب شان و منزلت او باشد.

فراموش نکنید که حتما نباید برای هدیه دادن به آقایان هزینه زیادی بپردازید تا بتوانید هدیه ارزشمندی به او تقدیم کنید؛ بنابراین اگر بودجه محدودی برای هدیه دادن به او دارید و این سوال را مدام از خود می‌پرسید که کادو چی بخرم؟ و به دنبال هدیه ارزان قیمت برای مرد هستید.

پک هدیه مردانه

یکی دیگر از کادو‌های ارزان قیمت و البته کاربردی، پک هدیه مردانه است. در پک‌های هدیه ویژه آقایان معمولا چندین محصول کابردی که می‌توانند روزانه از آن‌ها استفاده کنند، قرار داده می‌شود. با انتخاب این هدیه ایده‌آل می‌توانید مجموعه‌ای از کالا‌های کاربردی که دوست دارید مرد مورد نظر شما داشته باشد را یکجا به او هدیه کنید. عمده محصولاتی که در پک هدیه مردانه قرار داده می‌شود شامل اسپری بدن، عطر و ادکلن، لیوان، کراوات و پاپیون است.

عطر

اگر به دنبال خرید یک هدیه ارزان قیمت برای مرد خود هستید، می‌توانید عطر را جز اولویت‌های خود قرار دهید. عطر و ادکلن جز وسایلی هستند که بیشتر مردان روزانه از آن استفاده می‌کنند. معمولا این محصول متنوع و قیمت مناسبی هم دارند. امکان خرید عطر با هر بودجه‌ای برای همه وجود دارد. همچنین رایحه‌های متنوع عطر باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید رایحه مورد علاقه آقایان را در آن‌ها بیابید.

کیف پول

به جای آنکه سبد انتخابی کادو برای آقایان را تنها با خرید چندین لوازم کلیشه‌ای پر کنید، می‌توانید یک کیف پول مناسب را برای او در نظر بگیرید. کیف پول جز مواردی است که آقایان همیشه نیاز دارند همراه خود داشته باشند. به همین دلیل مجبور می‌شوند که زود به زود آن را تعویض کنند؛ بنابراین شما می‌توانید یک کیف پول مناسب که آنچنان گران هم نیست برای هدیه دادن به او در نظر بگیرید. کیف پول معمولا از برند‌های متوسط قیمت ارزان و مناسبی دارند.

کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون نیز جز لیست هدیه ارزان قیمت برای مرد قرار می‌گیرند. اکثر آقایان در مجالس و میهمانی‌های رسمی و برخی هم در محل کار خود از کراوات استفاده می‌کنند. پاپیون بیشتر در محافل دوستانه و یا مراسم عروسی مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. هم کراوات و هم پاپیون قیمت مناسبی دارند و برای هدیه دادن به مردان ایده‌آل و تکراری نیستند.

بادی اسپلش

تا به حال به خرید یک بادی اسپلش خوشبو برای هدیه دادن به مرد مورد نظر خود فکر کرده‌اید؟! اگر تاکنون به ذهنتان نرسیده، یکی دیگر از پیشنهادات ما به شماست. این وسیله کاربردی کمک می‌کند تا آقایان بتوانند بوی نا مطبوع بدن خود را از بین ببرند. اکثر آقایان از اینکه بوی خوبی بدهند لذت می‌برند. بادی اسپلش‌های مردانه معمولا در قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. اما به طور کلی زیاد گران نیستند و جر وسایل کاربردی برای آقایان به ویژه در فصل‌های گرم سال محسوب می‌شوند.

زیورآلات مردانه

از آنجا که خانم‌ها بیشتر از زیورآلات استفاده می‌کنند. به همین دلیل بیشتر خانم‌ها از اینکه به همسر خود اکسسوری مناسب هدیه کنند، غافل می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم دست از خرید کادو‌های تکراری مثل جوراب و لباس بکشید و به خرید زیورآلات مردانه فکر کنید. به ویژه برای آقایانی که تمایل دارند استایل متفاوتی داشته باشند. زیورآلات مردانه مثل انگشتر، دستبند و گردنبند. همه این‌ها می‌توانند به استایل آن‌ها زیبایی ببخشند و مورد استفاده آن‌ها قرار گیرند. انگشتر نیمانی طرح ه در عین سادگی قیمت ارزانی هم دارد و برای هر استایل و سلیقه‌ای می‌تواند مناسب باشد. این انگشتر از جنس استیل ضد حساسیت ساخته شده و به همین دلیل برای سلامتی آقایان مضر نیست.

کتاب

کتاب جز هدایای خاص، فوق‌العاده ماندگار و تقریبا ارزان برای آقایان است. به ویژه مردانی که به خواندن کتاب علاقه دارند. شاید این هدیه ربطی به استایل و ظاهر آن‌ها نداشته باشد؛ اما می‌تواند برایشان جذاب و متفاوت باشد.

ست هدیه

به دنبال خرید یک هدیه شیک و در عین ارزان قیمت برای یک مرد سخت پسند هستید؟! پیشنهاد ما به شما خرید ست هدیه مردانه ۴ تکه چرم است. این ست هدیه شامل کیف پول، جای کارت، کمربند و جا سوییچی است. بیشتر آقایان نیاز دارند که همه این محصولات را داشته باشند. برای آنکه بتوانند به پول نقد و کارت‌های خود سر و سامان بدهند، باید کیف پول و جای کارت داشته باشند. کمربند هم جز کالا‌هایی که همه روزه استفاده می‌کنند و جا سوییچی هم نیاز مبرم بیشتر آقایان است؛ بنابراین ست‌های هدیه مردانه جدای از آنکه قیمت ارزانی دارند، فوق‌العاده کاربردی هستند.

فندک

به لیست هدیه ارزان قیمت برای مرد، فندک را هم اضافه کنید. اگر طرف مقابل شما جز مردانی است که به داشتن کلکسیون فندک علاقه دارد، می‌توانید بدون لحظه‌ای درنگ به خرید فندک فکر کنید. فندک گازی هولوگرامی برنده آنست ظاهر زیبا و قیمت ارزانی هم دارد. این فندک وزن سبکی دارد و به راحتی می‌توان آن را به همه جا حمل کرد.

زیر سیگاری

حتما قرار نیست که مرد مورد نظر شما سیگاری باشد تا به او زیر سیگاری هدیه دهید. برخی از مردان دوست دارند که زیر سیگاری‌های مختلف را داشته باشند و دکور کنند. زیر سیگاری‌ها معمولا در جنس‌های مختلف و در قیمت‌های متنوع تولید می‌شوند. به همین دلیل از بین آن‌ها می‌توانید یک زیر سیگاری ارزان، اما زیبا برای هدیه کردن به آقایان در نظر بگیرید.

دکمه سر دست

از جمله اکسسوری‌های مورد نیاز برای بیشتر آقایان، دکمه سر دست است. به ویژه آن دسته از افرادی که هر روز باید در جلسات مهم حضور داشته و لباس رسمی بپوشند. دکمه سر دست، قیمت ارزانی دارد و می‌تواند به زیباتر شدن استایل آقایان حساس کمک کند. این محصول کوچک و کاربردی را می‌توانند به جای دکمه‌های ساده و بی رنگ و روح بر روی آستین پیراهن خود بزنند. معمولا دکمه سر دست را از جنس برنج، استیل و یا طلا می‌سازند. شما به دنبال هدیه ارزان قیمت برای آقایان هستید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، دکمه سر دست از جنس استیل و یا برنج را انتخاب کنید. زیرا محدوده قیمتی نسبتا ارزانی دارند و برای هر بودجه‌ای یک مورد از آن یافت می‌شود.

ماشین اصلاح

یکی از پر کاربردترین کالا‌هایی که مردان از اینکه یک یا چند تا از آن را در خانه داشته باشند، بدشان نمی‌آید، ماشین اصلاح است. این محصول کاربردی معمولا در رده‌های قیمتی متنوع از برند‌های مختلف تولید می‌شود و برای هر مردی مناسب است. ماشین اصلاح برند کیمی جز آن دسته محصولاتی است که برای اصلاح سر، صورت و بدن مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. این محصول قیمت فوق‌العاده مناسب، کارایی بالا و قابلیت شارژ شدن دارد.

قاب عکس

یک قاب عکس هم ارزان است و هم می‌توان آن را با یک عکس یادگاری دو نفره برای آقایان جذاب کرد. قاب عکس معمولا در طرح‌های مختلف و از جنس چوب و یا پی وی سی ساخته می‌شوند. قیمت قاب عکس فوق‌العاده ارزان و قدرت خرید آن برای همه وجود دارد.

عینک آفتابی

شاید تصور کنید که عینک آفتابی مردانه نمی‌تواند هدیه ارزان قیمتی باشد. قرار نیست شما حتما سراغ برند‌های لوکس و معروف بروید. می‌توانید از بین برند‌های متوسط یک عینک آفتابی مردانه با قیمت مناسب نیز پیدا کنید. این محصول هم جز مواردی است که بیشتر آقایان از آن استفاده می‌کنند؛ زیرا هم به استایل‌شان جذابیت می‌بخشد و هم اینکه از سلامت چشم‌هایشان محافظت می‌کند.

قمقمه و شات

اگر به دنبال خرید هدیه خاص و ارزان برای مردان با سلیقه هستید، می‌توانید به ست قمقمه و شات هم فکر کنید. این محصول کاربردی زیادی برای آقایانی دارد که بیشتر ساعات روز را در بیرون از منزل سپری می‌کنند. گاهی برخی از آقایان در طول روز فراموش می‌کنند که آب بنوشند، به همراه داشتن یک قمقمه کوچک و کم حجم برای آن‌ها مناسب است.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون