کد خبر: ۲۸۲۰۸
۱۴:۵۷ -۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ابتدای هفته جاری با نارنجی شدن وضعیت تهران سینما‌ها پس از تعطیلی چند روزه دوباره باز شدند و طی یک سال اخیر برای چندمین بار تعطیلی و بازگشایی به نظر می‌رسد فیلم‌های سینمایی با ریزش شدید مخاطب روبرو شده‌اند.

سجاد نوروزی

نشان تجارت - با بازگشایی مجدد سینما پس از دومین تعطیلی در سال ۱۴۰۰ قطعاً بسیاری از مردم درباره باز بودن سینما‌ها بی اطلاع هستند و با توجه به اینکه تعداد فیلم‌های بسیار اندکی اکران شده‌اند طبیعتاً بلیت‌فروشی چندانی شاهد نخواهیم بود.

با بازگشایی سینما‌ها در روز شنبه با پرس‌وجو و تحقیق از سینمادار‌ها درباره میزان فروش بلیت در روز اول بازگشایی گفت‌وگویی داشتیم که سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی در گفتگو با خبرنگار برنا، از تعطیلی سینما آزادی در روز اول بازگشایی سینما‌ها خبر داد و گفت: فعلاً ترجیح ما بر این بوده که سینما تعطیل باشد و امروز که اولین روز بازگشایی سینما‌ها است سینما آزادی مثل روز‌های قبل تعطیل بود و فعلاً مشخص نیست چه تصمیمی برای زمان بازگشایی سینما گرفته می‌شود.

گفتنی است سینما‌ها در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارند و لازم است پس از تعطیلی چند باره طی یک سال اخیر حمایت‌هایی از سالن‌های سینما صورت گیرد و رسانه‌ها و به خصوص تلویزیون در اطلاع‌رسانی درباره بازگشایی سینما‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون