کد خبر: ۲۴۱۱۳
۱۳:۵۷ -۰۹ اسفند ۱۳۹۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از حضور و افتتاح پروژه‌های شهری و استانی در اصفهان توسط محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر داد.

محمود واعظی

نشان تجارت - حجت الله غلامی با اشاره به حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اصفهان اظهار داشت: بعدازظهر پنج شنبه محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری پس از حضور در اصفهان و دیدار با آیت الله طباطبایی؛ امام جمعه اصفهان و آیت الله مظاهری؛ مدیر حوزه علمیه اصفهان، در اتاق بازرگانی با اصناف مختلف اتاق جلسه داشت.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های شهری و استانی با حضور رئیس دفتر ریاست جمهوری از ۸ صبح فردا با افتتاح پل آفتاب و خیابان‌های تابان و آسمان که منتهی به پل آفتاب هستند، آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی خط دو مترو اصفهان از غرب با تی بی ام با قطر ۹متر باز هم از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرداری کلانشهر اصفهان توسط واعظی است.

وی گفت: پس از افتتاح پروژه‌های کلانشهر اصفهان، بهره برداری از کارخانه لوله سازی قطوران در شهرستان مبارکه که در تامین لوله‌های نفت و گاز از اهمیت بسزایی برخوردار است و همچنین افتتاحی در کارخانه چینی زرین انجام می‌شود.

غلامی اعلام کرد: در ساعت ۱۸ بعدازظهر فردا نیز شورای اداری استان با حضور رئیس دفتر ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون