کد خبر: ۲۳۸۵۴
۱۴:۵۹ -۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سیاه کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می‌گوید تنظیم بازار جزو وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در حال حاضر کمبود روغن در کشور بیانگر کم‌کاری این وزارتخانه در حوزه ساماندهی بازار و تامین نیاز مردم است.

کمبود روغن

نشان تجارت - لطف اله سیاه کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود روغن در کشور و ایجاد صف‌های طولانی برای خرید این کالا، گفت: در حال حاضر واردات مواد اولیه موردنیاز تولید روغن نظم مشخصی ندارد و این عامل به نابسامانی بازار دامن زده است؛ که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید در برابر این مشکل پاسخگو باشند.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پاسکاری وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت برای انجام وظایف، افزود: تنظیم بازار جزو وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در حال حاضر کمبود روغن در کشور بیانگر کم‌کاری این وزارتخانه در حوزه ساماندهی بازار و تامین نیاز مردم است.

تداوم کمبود روغن در بازار با وجود وعده‌های مسئولان

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه هرچند مسئولان وعده‌هایی برای رفع مشکل کمبود روغن و تامین آن از ماه‌ها پیش مطرح کردند، اما این مشکل تاکنون تداوم داشته و به معضلی تبدیل شده است، اضافه کرد: دولت باید با سیاست گذاری درست، کالا‌های اساسی موردنیاز مردم و ارزاق عمومی را تامین و در دسترس مردم قرار دهد، تشکیل صف‌های طولانی برای خرید مرغ و روغن قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در هفته‌های گذشته کمبود و گرانی روغن به یکی از دغدغه‌های مهم در بازار خوراکی‌ها تبدیل شده بود، تصریح کرد: از آنجا که دولت از انجام وظیفه خود در حوزه تنظیم بازار شانه خالی می‌کند، تامین کالا‌هایی مانند روغن برای مردم به چالش تبدیل شده است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون