کد خبر: ۲۳۱۷۴
۱۳:۴۵ -۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آزادی خواه، سخنگوی فراکسیون اصناف با بیان اینکه در تنظیم بازار باید از ظرفیت اصناف به درستی استفاده شود، گفت: اصناف باعث گرانی‌ها نیستند و فعالان این حوزه نیز از افزایش قیمت‌ها آسیب می‌بینند.

تنظیم بازار

نشان تجارت - احد آزادی خواه سخنگوی فراکسیون اصناف در تشریح نشست فراکسیون متبوعش با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: مشکلات حوزه اصناف در این نشست مورد بررسی قرار گرفت؛ شیوع ویروس کرونا مسائل عدیده‌ای برای اصناف ایجاد کرده و موجب ضرر آن‌ها و التهاب بازار شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در این جلسه، افزود: اصناف باعث گرانی‌ها نیستند و فعالان این حوزه نیز از افزایش قیمت‌ها آسیب می‌بینند.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد، جلسه بعدی فراکسیون اصناف در بازار تهران برگزار شود، از سوی دیگر جلسات فراکسیون اصناف با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت به صورت مستمر برگزار شود تا مشکلات این حوزه با جدیت پیگیری شود.

سخنگوی فراکسیون اصناف اضافه کرد: گرانی‌ها و نظارت بر بازار یکی دیگر از محور‌های بررسی شده در این نشست بود که مقرر شد، در تنظیم بازار از ظرفیت اصناف به درستی استفاده شود، همچنین مجلس تدابیر لازم برای قانون نظام صنفی را پیش بینی کند تا از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون