کد خبر: ۲۲۳
۲۱:۲۲ -۱۳ اسفند ۱۳۹۵

می‌آبادی: امیدوارم سه‌شنبه در کمال دوستی و پاکی انتخابات هندبال برگزار شود

موضوع مهم این است که هندبال ما از صبح چهارشنبه دارای رییس خواهد بود، هرچند باید گفت در شش ماه گذشته تمام عوامل و مخصوصاً سرپرست فدراسیون تلاش کردند که کار هندبال زمین نماند که این قابل ستایش است.
ورزش و جوان- فرامرز می‌آبادی، دبیرکل فدراسیون هندبال در پاسخ به خبرنگار ورزش و جوان راجع به اینکه آیا در برنامه تقدیر از قهرمانان ورزشی که صبح شنبه با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد از افراد هندبالی هم تجلیل می شود گفت: برنامه فردا که با حضور رییس جمهور برگزار می شود مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک است. هندبال در المپیک ریو حضور نداشت ولی در برنامه فردا از فدراسیون هندبال، سرپرست، بنده(دبیرکل) و نایب رییس بانوان حضور داریم. ضمناً از دو داور شایسته هندبال که در المپیک قضاوت کردند به نام های مجید کلاه دوزان و علیرضا موسویان تقدیر خواهد شد.

همچنین می‌آبادی در رابطه با انتخابات ریاست فدراسیون هندبال که سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تنش هایی که بین برخی نامزدها صورت گرفته گفت: طبیعت هر انتخاباتی رقابت است و هرکس سعی می کند آرای حداکثری را جذب کند. امیدوارم این رقابت سالم به ایجاد همدلی هرچه بیشتر جامعه هندبال کمک کند. مطمئناً هر فردی به عنوان رییس انتخاب شود رییس همه جامعه ورزش هندبال خواهد بود. امید است در این چند روز باقی مانده تا انتخابات، دل ها بیشتر از گذشته به هم نزدیک شود و معتقدم انتخابات باید خیلی آرام و بی حاشیه و در کمال دوستی و پاکی برگزار شود. موضوع مهم این است که هندبال ما از صبح چهارشنبه دارای رییس خواهد بود، هرچند باید گفت در شش ماه گذشته تمام عوامل و مخصوصاً سرپرست فدراسیون تلاش کردند که کار هندبال زمین نماند که این قابل ستایش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون