کد خبر: ۲۱۲۸۴
۱۹:۳۱ -۱۵ دی ۱۳۹۹
نماینده وزارت کار در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح کرد
نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با تقدیر از عملکرد سازمان منطقه ازاد قشم در حوزه کارگری و اشتغال گفت: پس از بررسی تخصصی از این حوزه در مناطق آزاد کشور بهترین عملکرد را در منطقه آزاد قشم مشاهده کردیم.

منطقه آزاد قشم

نشان تجارت - فرهاد شیخی در نشست مشترکی با حضور حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ زیربنایی و جذب سرمایه‌گذاری‌های عظیم در جزیره قشم، باعث افزایش نرخ اشتغال، تقویت و ارتقاء حوزه کارگری در این جزیره شده است.

شیخی ثبات مدیریت را نیز در سازمان منطقه آزاد قشم یکی از دلایل موفقیت این سازمان در اجرای این پروژه‌ها و درنتیجه افزایش نرخ اشتغال در جزیره خواند و تصریح کرد: گرچه شرایط تحریم، تنگناهای اقتصادی و شیوع ویروس کرونا بر حوزه کارگری و اشتغال در کل کشور و مناطق آزاد تأثیر منفی داشته است، اما به‌رغم این مسایل، عملکرد منطقه آزاد قشم در این حوزه، طبق بررسی‌های ما، مثبت و رضایت‌بخش بوده است.

وی اشتغال‌زایی و جذب سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین مأموریت‌های قانونی مناطق آزاد دانست و با تقدیر از انجام بهینه این دو مأموریت مهم در منطقه آزاد قشم، دستاورد این موفقیت را امنیت، ثبات، همدلی و آرامش اجتماعی در سطح جزیره خواند.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون