کد خبر: ۲۱۰۲۵
۱۴:۲۶ -۱۰ دی ۱۳۹۹
مدیر حوزه مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: انعطاف در برخورد با مسافران در اسکله لافت مورد تاکید است و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسوولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

اسکله لافت قشم

نشان تجارت - نریمان توکلی‌جویباری در نشست بررسی امکانات اسکله لافت اظهار داشت: همکاری و هم‌افزایی همگانی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در اسکله لافت یک اولویت است.

توکلی‌جویباری فعالیت نیروهای انتظامی و دریابانی مستقر در اسکله لافت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این نیروها نقش بسزایی در ایجاد امنیت و آسایش مسافران ورودی وخروجی منطقه آزاد قشم دارند.

وی تصریح کرد: انعطاف در برخورد با مسافران و گردشگران در اسکله لافت مورد تاکید مدیرعامل این سامان بوده و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسئولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اعمال مدیریت منطبق با شرایط روز، شاه بیت فعالیت‌های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و تمام مجموعه‌های دولتی و عمومی در اسکله لافت محسوب می‌شود.

توکلی‌جویباری نیز در این نشست با بیان اینکه ماموران این پایگاه در تعامل با فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در ایجاد امنیت و جلوگیری از بی‌نظمی در اسکله لافت همکاری دارند.

معاون عملیات پایگاه دریابانی جزیره قشم، دلایل و عوامل برخی اختلالات و بی‌نظمی‌ها در اسکله لافت را برشمرد و خواستار ایجاد تسهیلاتی از جمله لاین ویژه تردد خودروهای امدادی، پلیس و اورژانس در این اسکله شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون