کد خبر: ۲۱۷۳۶
۱۶:۰۷ -۲۳ دی ۱۳۹۹
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: درپی بازدید حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روستای عایشه آباد از توابع دهستان دولاب بخش شهاب شهرستان قشم و اعلام درخواست‌های دهیار این روستا در این دیدار، با دستور مدیرعامل سازمان، کار ساماندهی سیما و منظر روستایی و پاک‌سازی ساحل روستای عایشه آباد قشم آغاز شد.

منطقه آزاد قشم

نشان تجارت - امیر سلکی با بیان این مطلب افزود: این اقدام که باهدف ایمن‌سازی و تسهیل دسترسی ساکنان جزیره و گردشگران به این روستا با همکاری مدیریت امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم صورت می‌گیرد با تأکیدات مدیرعامل سازمان ابعاد گسترده‌ای پیداکرده است.

سلکی با اشاره به اینکه این روستا و روستا‌های مشابه در خارج از محدوده ۳۰۰ کیلومترمربعی منطقه آزاد قشم قرار دارند، تصریح کرد:، اما مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم که پس از حضور مهندس مومنی در رأس مدیریت این سازمان به‌صورت بی‌سابقه‌ای در اولویت فعالیت‌های سازمان قرارگرفته است، باعث شده که حل مشکلات این روستا‌ها به یکی از دغدغه‌های این سازمان تبدیل بشود.

به گفته وی توسعه و بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستا، ایجاد روشنایی و جدول‌سازی در معابر روستایی و احداث مدرسه، پارک و کمپ پارک از مهم‌ترین خواسته‌های دهیاران این روستا‌ها ازجمله عایشه آباد در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آن‌ها بوده است که با آغاز ساماندهی روستای عایشه آباد، کار رسیدگی عملی به این خواسته‌ها کلید خورده است.

گفتنی است، طبق آخرین سرشماری سراسری کشور در سال ۱۳۹۵ روستای عایشه آباد از توابع دهستان دولاب بخش شهاب شهرستان قشم ۱۱۴ نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون