کد خبر: ۲۰۵۶۴
۱۴:۵۳ -۰۱ دی ۱۳۹۹
یزدانی خبر داد
معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: در سال‌های گذشته روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن پسماند بیمارستانی در پایتخت تولید می‌شد و بعد از شیوع ویروس کرونا روزانه به ۱۴۰ تن رسیده است.

پسماندهای پزشکی بعد از شیوع کرونا

نشان تجارت - مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آخرین تمهیدات شهرداری برای مقابله با مشکلات لایروبی‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: از اردیبهشت امسال برنامه ریزی‌ها انجام شده است و کار‌های عمرانی مربوط به کانال‌ها و جوی‌ها انجام می‌شود؛ همچنین جلساتی با شهردار تهران در این رابطه انجام شده که مسئولان اورژانس و پلیس راهور نیز حضور داشتند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران افزود: یکی از موضوعات مهم که خواسته تمامی نیرو‌های خدمات شهری نیز به شمار می‌رود، این است که شهروندان زباله‌های خود را در مخازن قرار دهند و از ریختن زباله در معابر و خیابان‌ها جلوگیری کنند.

یزدانی با بیان اینکه به صورت مرتب لایروبی‌ها در سطح شهر انجام می‌شود و جای نگرانی نیست، یادآور شد: خوشبختانه با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کمترین آسیب در نیرو‌های خدمات شهری و بهشت زهرا (ع) را شاهد بودیم و از طرف دیگر در سال‌های گذشته روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن پسماند بیمارستانی در پایتخت تولید می‌شد و بعد از شیوع ویروس کرونا روزانه به ۱۴۰ تن رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون