کد خبر: ۱۸۰۱۰
۲۱:۱۳ -۲۱ تير ۱۳۹۷
مورینیو درباره عملکرد انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ صحبت کرده است.
ورزش و جوان- اگرچه انگلیس بعد از ۲۸ سال موفق شد به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه یابد ولی سه شیرها نتوانستند بعد از ۵۲ سال یک بار دیگر به فینال جام جهانی برسند، شکست ۲-۱ مقابل کرواسی، انگلیس را به رده بندی فرستاد. مورینیو که به عنوان کارشناس RT فعلاً فعالیت می کند، در مورد عملکرد انگلیس در این جام گفت:

    انگلیسی ها باید ناراحت باشند و گریه کنند، چرا که در یک قدمی صعود به فینال بودند ولی در عین حال باید هم خوشبین باشند. این تیم در مقایسه با تیم های قبلی، از جنبه های زیادی پیشرفت کرده است. انگلیس تیمی جوان دارد و اکثر بازیکنان این تیم فرصت حضور در جام جهانی های بعدی را هم دارند و در عین حال می توانند در سطح باشگاهی هم تجربه اندوزی کنند. اگر من جای مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس بودم، قطعاً به ساوتگیت و هالند فرصت می دادم تا تیم را در جام جهانی بعدی و یورو هدایت کنند. تمام بازیکنان و مربیان تیم ملی، می توانند با افتخار به کشور بازگردند. آن ها تمام تلاش خود را کردند.

مورینیو درباره صعود کرواسی برای اولین بار به فینال جام جهانی گفت:

    فکر می کنم دستاوردی فوق العاده برای کرواسی رقم خورد، برای کشوری که لیگ معتبر و بزرگی ندارد و اکثر بازیکنان تیم ملی این کشور در داخل کرواسی بازی نمی کنند. قطعاً بردن کشوری مثل کرواسی به فینال جام جهانی، حسی هیجان انگیز دارد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون