کد خبر: ۱۷۹۵۵
۱۷:۴۸ -۱۹ تير ۱۳۹۷

ستاره کبدی هند: ایران در بازی‌های آسیایی رقیب سرسختی برای هند خواهند بود

ریشک دوادیگا، ستاره کبدی هند معتقد است که تیم کبدی ایران در بازی‌های آسیایی رقیب سختی برای هند خواهد بود.
ورزش و جوان- به نقل از First Post، ریشاک دوادیگا، ستاره کبدی هند معتقد است که تیم‌های کبدی مختلف از جمله سریلانکا، بنگلادش و کره جنوبی می‌توانند برای هند در بازی‌های آسیایی دردسر ساز باشند و ایران نیز رقیب سرسختی برای تیم این کشور خواهد بود.

دوادیگا در این باره به PII، گفت‌: در بازی‌های آسیایی همه تیم‌ها خوب آماده می‌شوند، نمی‌توان کارایی تیم‌ها را در بازی‌های مسترز دوبی در نظر گرفت. ایران تیم جوانان خود را به این بازی‌ها فرستاده بود، اما تیم اصلی آن‌ها در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود. تیم‌های بنگلادش و سریلانکا خوب هستند حتی تیم کره جنوبی نیز خوب است. این تیم‌ها با ما خوب بازی خواهند کرد. آنالیزهای لازم را انجام می‌دهند و بعد به بازی‌های آسیایی می‌آیند. نمی‌توانم ‌دقیق بگویم اما می‌دانم ایران مقابل ما خوب ظاهر می‌شود.

دوادیگا درباره عملکرد ایران در بازی‌های آسیایی، گفت‌: در سال‌های اخیر عملکرد ایران تغییر زیادی کرده است. بازیکنان هند با مهارت و با تکنیک هستند. ایرانی‌ها به این تکنیک‌ها عادت کرده‌اند و تغییراتی در شیوه بازی داده‌اند. بازیکنان ایران در لیگ‌های حرفه‌یی بازی می‌کنند. در این دوره از بازی‌ها تیم ایران خوب خواهد بود و برای هند رقیب سرسختی به شمار می‌رود. البته ما برای این مساله آماده هستیم.

هند در مسابقات مسترز دوبی در بازی فینال ایران را شکست داد و به قهرمانی رسید.

هند قصد دارد که به هشتمین مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی دست یابد.

دوادیگا درباره عملکرد هند در بازی‌های آسیایی، افزود: ما می‌خواهیم که خیلی خوب بازی کنیم و قهرمان شویم. ما باید به سمت مدال طلا به بازی‌های آسیایی برویم. بازی‌های دوبی نشان داد که بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. برنامه آمادگی برای مسابقات نیز خوب پیش می‌رود. کمپ برای آمادگی جسمانی داشتیم. کمپ هند برای بازی‌های آسیایی از هفته‌ آینده شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون