کد خبر: ۱۷۲۱۲
۲۰:۰۳ -۱۷ خرداد ۱۳۹۷
متس هوملس، مدافع آلمانی بایرن مونیخ در مصاحبه ای نسبت به شایعات پیرامون مهاجم لهستانی این باشگاه و هم چنین مربی جدید تیم خود واکنش نشان داده است.
ورزش و جوان- بایرن مونیخ در فصل گذشته و پس از اخراج کارلو آنچلوتی برای چهارمین بار به سراغ یوپ هاینکس رفت و او را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد. اما با اعلام اینکه هاینکس قطعا در پایان فصل از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد، سران این باشگاه نیکو کوواچ، سرمربی موفق آینتراخت فرانکفورت و بازیکن سابق خود را به عنوان مربی جدید تیم معرفی کردند.

متس هوملس در مصاحبه ای که با بیلد آلمان داشت در خصوص مربی جدید تیم خود گفت:

با توجه به شرایط سخت و متفاوت آینتراخت می توانم بگویم او مربی موفقی بوده است و این راه را در مونیخ هم ادامه خواهد داد. یک مربی فارغ از اینکه من رابطه خوبی با او داشته باشم یا رابطه ما شکراب باشد همیشه رئیس من خواهد بود. من رابطه بسیار صمیمانه ای با یورگن کلوپ داشتم اما او هم رئیس من بود. 

هوملس در ادامه درباره شایعات حول روبرت لواندوفسکی و خروج او از بایرن مونیخ هم گفت:

به نظر من اصلا مسئله پیچیده ای نیست. اگر مدیران تیم بگویند که او می ماند، پس او قطعا می ماند. و اگر بگویند که او دنبال چالش جدیدی است و به او اجازه خروج بدهند، آن موقع صبر می کنیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

مدافع آلمانی بایرن مونیخ در ادامه درباره وسوسه بازی کردن در خارج از کشور هم گفت:

من هم چنین شرایط و تفکراتی داشتم و در سال ۲۰۱۵ مذاکرات طولانی مدتی با منچستریونایتد انجام دادم و در شرف پیوستن به آن تیم بودم. در سال ۲۰۱۶ هم پیشنهاد های زیادی از خارج از آلمان داشتم. پیشنهاد های هیجان انگیزی بودند اما در آن زمان اصلا به آنها فکر نکردم.

متس هوملس، مدافع سابق بروسیا دورتموند که در سال ۲۰۱۵ از این تیم بایرن مونیخ پیوست، یکی از ارکان اصلی دفاعی این تیم و تیم ملی آلمان محسوب می شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون