کد خبر: ۱۷۱۹۶
۱۰:۲۶ -۱۷ خرداد ۱۳۹۷
دیگو دالوت به منچستریونایتد ملحق شد.
ورزش و جواندیگو دالوت بازیکن جوان پرتغالی با عقد قراردادی پنج ساله (با قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر) به منچستریونایتد ملحق شد. دالوت که تنها ۱۹ سال سن دارد، عضو تیم زیر ۲۱ سال پرتغال است و در ماه فوریه اولین بار پیراهن تیم اصلی پورتو را به تن کرد. دالوت بعد از انتقالش به منچستریونایتد گفت:

    پیوستن به منچستریونایتد فرصت بزرگی برای من است، من در آکادمی پورتو رشد یافتم و بابت تمام کارهایی که برایم انجام دادند، قدردان آن ها هستم. ولی شانس پیوستن به بزرگترین تیم جهان، فرصتی بود که نمی توانستم آن را از دست بدهم. برای کار با مورینیو و یادگیری از این سرمربی موفق، بسیار هیجان زده هستم. همچنین مشتاق بازی در کنار بازیکنان فوق العاده تیم هستم.

    مورینیو هم در توصیف دالوت گفت:

    دیگو یک استعداد جوان با تمام کیفیت های لازم است که به بازیکنی بزرگ در ترکیب یونایتد بدل شود. او تمام ویژگی های لازم برای یک مدافع کناری را دارد، قدرت فیزیکی، هوش تاکتیکی و کیفیت فنی، در کنار ذهنیت موجود در آکادمی پورتو، که باعث می شود بازیکنان برای سطوح بالا به پختگی برسند. در رده سنی خودش، دالوت بهترین مدافع کناری جهان است و باور داریم که آینده ای درخشان در یونایتد دارد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون