کد خبر: ۱۷۰۸۸
۱۹:۱۰ -۰۹ خرداد ۱۳۹۷
رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به اعتراض جمعی از پیشکسوتان کشتی بر نحوه ثبت‌نام از کاندیدای ریاست هیات کشتی استان تهران، گفت: ثبت نام طبق زمان قانونی اعلام شده، انجام شده و دیگر تمدید نخواهد شد.

ورزش و جوان- رضا گل محمدی در خصوص اعتراض ۳۰ نفر از پیشکسوتان کشتی هیات استان تهران جلوی در فدراسیون کشتی در خصوص نحوه اطلاع رسانی برای  ثبت‌نام در انتخابات هیات کشتی استان تهران، اظهار کرد: ما از طریق سایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و یک روزنامه‌ ورزشی در خصوص ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست هیات کشتی استان تهران اطلاع رسانی جامع  و کاملی داشتیم و مهلت ۱۰ روزه برای ثبت‌نام کاندیداها روز دوشنبه هفتم خرداد ماه به اتمام رسید و دیگر تمدید نخواهد شد.

وی گفت‌: اگر معترضان بر این باور هستند که اطلاع رسانی به خوبی صورت نگرفته است و آنها نتوانسته اند در زمان اعلام شده برای کاندیداتوری هیات  کشتی استان تهران ثبت‌نام به عمل آورند چطور پس چهره‌های شاخص کشتی از ثبت‌نام اطلاع داشتند و طبق زمان اعلام شده، ثبت‌نام آنها برای کاندیداتوری ریاست هیات کشتی انجام شده است.

گل محمدی خاطر نشان کرد: مدارک تمام ۱۰ نفری که برای کاندیداتوری هیات کشتی استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند به صورت کامل به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه شد تا پس از بررسی مدارک آنها از سوی وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات هیات کشتی استان تهران مشخص شود.

وی ادامه‌ داد: همچنین برای این که در برگزاری انتخابات شائبه‌ای پیش نیاید، انتخاب پنج هیات کشتی شهرستان‌ها که قرار است در مجمع انتخابات شرکت کنند زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام خواهد شد.

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که  آیا رییس هیات کشتی که در حال‌ حاضر سرپرست هیات نیز انتخاب شده است، حق کاندیداتوری در پست ریاست هیات کشتی استان تهران را دارد یا خیر؟ افزود: از نظر قانونی هیچ مشکلی برای کاندیداتوری رییس هیات کشتی استان تهران برای شرکت در انتخابات ریاست هیات کشتی استان تهران نیست. هر چند وی در حال‌ حاضر سرپرست این هیات نیز انتخاب شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون