کد خبر: ۱۶۵۳۳
۲۰:۵۱ -۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ورزش و جوان- با تساوی ناپولی در مقابل رقیب همشهری یوونتوس، بیانکونری اکنون عملاً قهرمان این فصل سری آ لقب گرفتند و تنها قطعی شدن این قهرمانی از نظر ریاضی باقی مانده است!

عصر یکشنبه از هفته ۳۶ فوتبال ایتالیا، پنج بازی دیگر برگزار شد که در مهمترین مسابقه ناپولی در خانه مقابل تورینو ۲-۲ متوقف شد. در این بازی برای میزبان مرتنز و همشیک در دقایق ۲۵ و ۷۱ گلزنی کردند ولی گل های بازلی در دقیقه ۵۵ و سیلوستری در دقیقه ۸۳ بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه اختلاف دو تیم یووه و ناپولی، در صدر جدول به عدد ۶ رسید. در شرایطی که دو هفته به پایان مانده، حتی اگر یوونتوس در دو بازی باقیمانده شکست بخورد، کار به بازی رودررو کشیده می شود که در مسابقه رودررو، شرایط دو تیم یکسان است، بنابراین کار به تفاضل گل کشیده می شود که یوونتوس در این فاکتور ۱۶+ برتری دارد و به این ترتیب باید اذعان کرد بیانکونری در یک قدمی هفتمین اسکودتو است.

در دیگر بازی ها، لاتزیو در خانه مقابل آتلانتا ۱-۱ مساوی کرد و ۷۱ امتیازی شد و به رده سوم رفت. اسپال ۲-۰ بنونتو را مغلوب ساخت. کیه وو در خانه ۲-۱ از سد کروتونه گذشت. فیورنتینا هم توانست در مقابل جنوا به برتری ۳-۲ برسد و بنفش ها با این برد، اکنون در رده هشتم قرار گرفتند.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون