کد خبر: ۱۶۵۲۵
۲۰:۴۵ -۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

نصیرزاده:کریمی مربی خوبی است ولی نمی‌توانیم سیاهی لشگر درست کنیم!

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه مربی خارجی فقط برای پرسپولیس، استقلال و تیم ملی خوب است، گفت: نمی‌توانیم در گسترش سیاهی لشگر درست کنیم.
 ورزش و جوان- هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال گسترش فولاد و احتمال ادامه همکاری با فیروز کریمی، گفت: فیروز کریمی نقش خوبی در بازسازی تیم گسترش فولاد داشت. ما ابتدای فصل با یک مربی خارجی کار کردیم و به مشکل خوردیم. به شخصه به مربی خارجی اعتقاد ندارم و نظرم این است که ما ایرانی ها باید از مربی ایرانی استفاده کنیم.

وی افزود: فقط در سه تیم پرسپولیس، استقلال و تیم ملی باید مربی خارجی استفاده شود آنهم به این خاطر که از حاشیه دور باشند. در سایر تیم ها بهتر است از مربی ایرانی استفاده کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد یادآور شد: فیروز کریمی را همه اهالی فوتبال می شناسند و می دانند که او مربی خوبی است و فوق تخصص کارهای دفاعی دارد. کریمی با حضورش در گسترش، خط دفاعی تیم ما را ترمیم کرد و با رضایت فصل را به اتمام رساندیم.

نصیرزاده در پاسخ به این سئوال که آیا کریمی با گسترش قرارداد دارد؟ افزود: اینکه کریمی بخواهد در گسترش بماند یا خیر به خودش بستگی دارد. کریمی پیشنهادات زیادی دارد ولی ما هم شرایط خاص خودمان را داریم. دست باشگاه خصوصی در جیب دولت نیست و نمی توانیم ریخت و پاش کنیم. هر بازیکنی به تیم وارد می شود باید با کیفیت باشد. نمی توانیم برای خودمان سیاهی لشگر درست کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه ما طبق قانون تجارت به ثبت رسیده است و تمام مسائل توسط حسابرس ها کنترل می شود. همانطور که مربی مسئولیت تیم را دارد، مدیرعامل هم مسئولیت باشگاه را دارد. برای همین نباید افراد اضافه به ما تحمیل شود.

 منبع: مهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون