کد خبر: ۱۶۵۱۲
۱۶:۲۶ -۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
هوادار استقلال که در مصاف این تیم با خونه با آسیب دیدگی از ناحیه یک چشم روبه‌رو شده بود از بابت این اتفاق ابراز ناراحتی شدید کرد.
ورزش و جوان- اسماعیل بهداروند هوادار استقلال که در بازی این تیم مقابل خونه به خونه با آسیب دیدگی جدی از ناحیه چشم روبه‌رو شده است در گفت‌وگو با ایسنا گفت: من خوزستانی هستم و همه بازی‌های استقلال را در این استان به ورزشگاه می‌روم. در این بازی هم به ورزشگاه رفتم و همه چیز خوب بود تا این که از حدود ساعت ۴ یا ۵ هواداران خونه به خونه و صنعت نفت آبادان که با هم یکی شده بودند شروع به پرتاب سنگ، صندلی و اشیای دیگر کردند. نفهمیدم چه شد که چشمانم سیاه شد. یک سنگ پرتاب شده از سوی هواداران خونه به خونه و صنعت نفت به چشمانم برخورد کرد و حالا پزشکان از بهبود چشم من ناامید شده‌اند. حالا قرار است سه‌شنبه یکسری کارها را انجام دهیم و ببینیم که وضعیت بینایی من درست می‌شود یا نه. اگر قرار باشد حل شود چهارشنبه یک عمل جراحی را انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: شغل من جوشکاری است و با یک چشم نمی‌توانم جوشکاری کنم. واقعا از این اتفاق ناراحتم. باورم نمی‌شود که به راحتی یک چشمم را از دست داده‌ام. از استقلالی‌ها با من تماس‌هایی گرفته شد. آقای رحتمی و افتخاری به من زنگ زدند و گفتند هر کاری بتوانند برایم می‌کنند. من همه زندگی‌ام استقلال است ولی واقعا از این اتفاق ناراحتم. متاسفانه مسئولان برگزاری بازی نتوانستند امنیت را در ورزشگاه برقرار کنند و حالا من مجبورم بدون یک چشم به زندگی ادامه دهم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون