کد خبر: ۱۵۷۸۶
۲۳:۱۱ -۱۹ فروردين ۱۳۹۷
محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
محمدرضا مهدوی

ورزش و جوان- محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با ورزش و جوان راجع به بازی استقلال و سیاه‌جامگان گفت: شفر در این مدتی که در استقلال مسئولیت داشته تیم خوبی را جمع و جور کرده و هر چه جلوتر می‌رویم شرایط استقلال بهتر هم می‌شود و باید گفت آن‌ها یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ هستند. امید است این شرایط مثبت استقلال در آسیا هم حفظ شود تا باعث افتخار برای ایران باشد.

شفر در مقابل سیاه‌جامگان که چیزی برای از دست دادن نداشت به چند بازیکن اصلی خود استراحت داد که از نظر من بسیار کار ارزشمندی بود. حتی تعویض داریوش شجاعیان بسیار هوشمندانه بود هرچند نوع برخورد شجاعیان با تعویض اصلاً شایسته نبود. فرستادن علی قربانی به زمین باعث شد شرایط به نفع استقلال تغییر کند و قربانی موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه این تیم مشهدی کند.

از سقوط سیاه‌جامگان به لیگ یک بسیار ناراحت شدم چون زمانی خودم به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت می‌کردم و در کنار آقای کاظمی و کرمانی‌مقدم زحمات زیادی را برای این باشگاه محبوب مشهدی کشیدیم. در آن ایام با کمک مدیریت آقایان عباسی و به سختی توانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

متاسفانه تیم‌هایی که توسط اشخاص اداره می‌شوند از حمایت‌های لازم برخوردار نیستند و سیاه‌جامگان امسال چوب همین عدم حمایت‌ها را خورد. با این شرایط بد اقتصادی، تیم‌داری بسیار سخت است و آقایان عباسی خیلی زحمت کشیدند که با جیب خودشان به تیم پر و بال دادند.

تیم‌داری بدون حامی و اسپانسر کاری بس دشوار است و نمی‌توان این مسیر را در درازمدت ادامه داد. کاملاً مشخص بود که سیاه‌جامگان توانایی ماندن در لیگ برتر را ندارد و پارسال هم با یکسری نتایج غیرقابل پیش‌بینی موفق به ماندن در لیگ برتر شدند.

در حال حاضر فقط باید به حال این وضعیت فوتبال و نبود امکانات و عدم حمایت‌های لازم از تیم‌های خصوصی تاسف خورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون