کد خبر: ۱۵۷۵۳
۲۰:۱۱ -۱۸ فروردين ۱۳۹۷
سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده باختن تیمش در دربی امشب شهر منچستر به معنای پایان یافتن دنیا نیست.
ورزش و جوان- ژوزه مورینیو در آستانه دربی امشب شهر منچستر که شکست تیمش در آن به معنای قطعی شدن قهرمانی منچسترسیتی خواهد بود عنوان کرده این اتفاق ضربه بزرگی به تیمش نخواهد زد.

مورینیو به نقل از sky sport گفته:

    من در سال ۲۰۰۶ با چلسی با پیروزی مقابل منچستریونایتد قهرمان انگلیس شدم. ما در استمفوردبریج ۳-۰ پیروز شدیم و قهرمانی را جشن گرفتیم. آن اتفاق به معنای پایان دنیا نبود و یونایتد به کارش ادامه داد. تنها می توانم بگویم که می خواهیم در دربی پیروز شویم.

    طبیعی است که بخواهید قهرمانی تیم صدرنشین را به تعویق بیندازید. ما دوست داریم سیتی را شکست دهیم و امیدوارم آن ها هفته بعد مقابل تاتنهام هم شکست بخورند. دوست داریم در دیرترین زمان ممکن قهرمان شوند. چلسی هم چنین احساسی دارد. آن ها می خواهند تا جایی که امکان دارد مدافع عنوان قهرمانی باقی بمانند.

    جدول همیشه منصفانه است. ستیی با شایستگی قهرمان خواهد شد. فکر می کنم آن ها رکورد امتیازی چلسی در سال ۲۰۰۵ را بشکنند و این نشان می دهد که کار دیگر مدعیان چقدر سخت بوده است. ما هشت امتیاز بیشتر از فصل پیش در این برهه گرفتیم اما سیتی کاری کرد که شانسی برای قهرمانی نداشته باشیم. به محض اینکه قهرمان شوند به آن ها تبریک خواهم گفت. همان واکنشی را نشان می دهم که دیگر افراد پس از سه قهرمانی من در انگلیس نشان دادند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون