کد خبر: ۱۵۵۷۸
۱۸:۰۴ -۱۲ فروردين ۱۳۹۷
تصمیم منچستریونایتد برای فروش آنتونی مارسیال، سرمایه های آن ها را برای جذب هدف بلندمدتشان تقویت خواهد کرد.
ورزش و جوان- ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ صبر خود را درباره آنتونی مارسیال ۲۲ ساله تمام شده می‌بیند. این مهاجم فرانسوی که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۵ با ۳۶ میلیون پوند-قابل ارتقا به ۵۸ میلیون پوند-به یونایتد پیوست، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است.

مورینیو به خاطر سستی مارسیال چندین بار زبان به انتقاد از او گشوده و به نظر همین عامل نیز موجب شده او محبوبیت چندانی بین هواداران اولدترافورد نداشته باشد. نشریه میرور گزارش داده مورینیو آماده است تا مارسیال را وارد بازار کند و در این بین از یوونتوس به عنوان جدی ترین خواهان وی یاد می‌شود.

یونایتد قصد دارد بخش زیادی از سرمایه گذاری خود را برای مارسیال دوباره به چنگ آورد. سرمایه ای که شاید منجر به خرید گرت بیل، ستاره رئال مادرید شود.

منچستریونایتد در ۳ تابستان گذشته پیشنهادات جدی خود را روانه مادرید کرده اما هر بار با پاسخ مادرید مبنی بر "غیرقابل فروش" بودن بیل مواجه شده است‌. اما این موضع قاطع در فصل اخیر دستخوش تغییر شده است. مسئولان ارشد باشگاه مادریدی معتقدند ستاره ولزی بازی های بسیاری را به علت مصدومیت از دست می‌دهد.

احتمالا در این تابستان شاهد تغییرات گسترده ای در مادرید خواهیم بود و اگر باشگاهی بتواند با حدود ۸۰ میلیون پوند وارد شود، بیل ۲۸ ساله نیز می‌تواند مجوز خروج خود را دریافت کند.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون