کد خبر: ۱۵۵۰۹
۲۱:۰۳ -۱۰ فروردين ۱۳۹۷
لیپی به آلگری توصیه کرده یوونتوس را ترک نکند.
ورزش و جوان- در شرایطی که گفته می شود پاریسن ژرمن و چند تیم بزرگ انگلیسی خواهان استخدام ماسیمو آلگری سرمربی موفق یوونتوس هستند ولی مارچلو لیپی سرمربی کهنه کار ایتالیایی به آلگری توصیه کرده در یوونتوس بماند، چرا که بهترین تیم برای وی است. لیپی در مصاحبه اخیرش درباره شرایط آلگری در یوونتوس و جنگ قهرمانی سری آ چنین عنوان کرده است:

    با در نظر گرفتن تمام جنبه ها، باید بگویم فعلاً یوونتوس مدعی اول قهرمانی است. ولی اختلاف بسیار کم است و جدول هم این را می گوید. یوونتوس و ناپولی تا به اینجای فصل، نتایج خیلی خوبی گرفته اند، تنها یکی دو نتیجه در بازی های اخیرشان، این تفاوت را در صدر جدول رقم زده است. ناپولی می داند که برای قهرمان شدن باید در بازی متقابل مقابل یوونتوس پیروز شود. در شرایط فعلی این مسابقه، سرنوشت ساز است. اگرچه یوونتوس در سال های اخیر مقابل ناپولی بهتر نتیجه گرفته است ولی ناپولی هم برای قهرمانی، باید در زمین یوونتوس پیروز شود.

    آلگری در مورد آینده اش نباید شک کند، او نباید یوونتوس را ترک کند. من و او از این لحاظ شباهت داریم، من هم پیشنهادهای زیادی از خارج از کشور داشتم ولی یوونتوس همین حالا هم در اوج قرار دارد و بهترین تیم می تواند برای آلگری باشد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون