کد خبر: ۱۵۳۲
۱۶:۳۸ -۲۳ فروردين ۱۳۹۶

انتخابات فدراسیون تیروکمان منتظر ابلاغیه وزارت ورزش

دبیر فدراسیون تیر و کمان راجع‌ به ثبت‌نام مجدد انتخابات فدراسیون تیر و کمان بر اساس اسناسنامه جدید انتخابات گفت: هنوز ابلاغیه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای انجام ثبت نام جدید انتخابات این فدراسیون به ما ابلاغ نشده است.

ورزش و جوان- رضا کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اساسنامه جدید انتخابات که از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است این احتمال وجود دارد که ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان نیز مجددا صورت بگیرد، اما برای اجرای این مساله ما منتظر ابلاغیه از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا ببینیم انتخابات این فدراسیون بر اساس کاندیداهایی که در گذشته ثبت‌نام کرده‌اند صورت می‌گیرد و یا باید ثبت‌نام جدیدی صورت بگیرد. ما تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم و اگر در این زمینه  وزارت ورزش و جوانان درخواست کند که ثبت‌نام کاندیداها بر اساس اساسنامه جدید صورت بگیرد ما نیز تابع دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان هستیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون تیروکمان که چهار سال پیش مصوب شده است بر اساس اساسنامه فعلی وزارت ورزش و جوانان است و تقریبا با این اساسنامه مطابقت می‌کند. در حقیقت تغییری در اساسنامه فدراسیون تیروکمان در اساسنامه جدید انتخابات صورت نگرفته است. به‌ هر حال اگر بخواهیم ثبت‌نام مجدد انجام دهیم باید از سوی وزارت ورزش و جوانان این مساله به ما طی دستورالعملی به فدراسیون ابلاغ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون