کد خبر: ۱۴۸۴۸
۲۰:۱۰ -۱۱ اسفند ۱۳۹۶

جنجال در لیگ واترپلو/ چاقوکشی و حمله به بازیکنان تیم میهمان در امیدیه!

سرپرست تیم واترپلوی دانشگاه آزاد گفت: زمانی که بازی به اتمام رسید بلافاصله تماشاگران تیم میزبان وارد محوطه استخر شدند و به سمت بازیکنان ما هجوم آوردند.
ورزش و جوان- تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه از ساعت ۱۵:۰۰ امروز جمعه (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) در فینال لیگ برتر واترپلو به میزبانی امیدیه به آب زدند و جدال آنها با نتیجه تساوی ۸ بر ۸ خاتمه پیدا کرد.
این مسابقه خالی از حاشیه نبود؛ درحالی که مسئولان فدراسیون برگزاری دیدار پایانی را یک هفته به تعویق انداختند تا شرایط ایده‌آل شود، اما این امر هم تاثیری نداشت و تعدادی از تماشاگرنماها در امیدیه بازی فینال را هم مانند دیدار نیمه‌نهایی برابر سایپا به حاشیه کشیدند.
علیرضا نجفی، سرپرست تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در این‌خصوص‌ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما می توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم اما متاسفانه شرایط اصلاً برای برگزاری بازی مهیا نبود. متاسفانه در دیدار تیم های نفت امیدیه و سایپا هم شاهد چنین رفتارهایی از سوی برخی از تماشاگران تیم میزبان بودیم.
وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون این مسابقه را یک هفته به تعویق انداختند تا شرایط برای برگزاری این بازی مهیا شود اما متاسفانه باز هم شاهد برخی از اتفاقات در امیدی بودیم که اصلا درخور شأن ورزش کشور ما نیست. زمانی که بازی به اتمام رسید بلافاصله تماشاگران تیم میزبان وارد محوطه استخر شدند و به سمت بازیکنان ما هجوم آوردند حتی برخی از تماشاگران چند بطری را هم به سمت بازیکنان دانشگاه آزاد پرتاب کردند که اگر بطری ها به بازیکنان برخورد می‌کرد آنها حداقل ۶ ماه باید خانه‌نشین می‌شدند!
سرپرست تیم واترپلوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: حدود نیم ساعت طول کشید تا ما توانستیم از استخر خارج شویم؛ متاسفانه در این بین مأموران حراست هم چندان کمک نکردند تا شرایط برای خروج ما فراهم شود. نکته ترسناک ماجرا این بود که وقتی ما به واحد دانشگاه (محل اسکان) که روبروی استخر واقع شده بود رسیدیم با صحنه ای مواجه شدیم که برای من بسیار عجیب بود. یکی از هواداران تیم امیدیه با چاقو به دنبال بازیکنان ما بود. خوشبختانه بازیکنان ما از دست وی فرار کردند و به کسی آسیب نرسید. در پایان هم با اسکورت ماموران انتظامی محل را ترک کردیم.
بازی برگشت این‌ دو تیم روز شنبه ۱۹ اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون