کد خبر: ۱۳۸۸۸
۲۱:۵۴ -۰۷ بهمن ۱۳۹۶
فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران گفت: در جام تختی خیلی سرحال نبودیم، زیرا در اردوی ماهشهر بیشتر نفرات تیم دچار آنفلوآنزا شدند و واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

ورزش و جوان- بهنام مهدی‌زاده درباره سطح رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، اظهارکرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و کشتی گیران تیم ملی همگی آماده بودند و توانستیم به قهرمانی برسیم. من هم تمرینات خوبی طی ماه‌های اخیر داشتم و از اینکه توانستم مزد زحماتم را با کسب عنوان قهرمانی بگیرم و دل مردم را شاد کنم خوشحالم.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان این که آلودگی هوای خوزستان و بیماری باعث تحلیل قوای جسمانی کشتی‌گیران ایران در این رقابت‌ها شد، خاطرنشان کرد: در این رقابت ها خیلی سرحال نبودیم، زیرا در اردوی ماهشهر بیشتر نفرات تیم دچار آنفلوآنزای شدید شدند و واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. به همین دلیل نیز خود من و دیگر کشتی گیران نتوانستیم آن طور که باید کشتی بگیریم اما همه با غیرت کشتی گرفتیم و عملکرد خوبی داشتیم.

فرنگی‌کار سنگین وزن تیم ملی درباره رقابتش در فینال گفت: به علت بیماری و تحلیل نیروی جسمانی در فینال تا حدودی دچار مشکل شدم که این هم به خاطر سرحال نبودن بدنم بود ولی تمام سعی و تلاشم را کردم تا خوب کشتی بگیرم. همانطور که گفتم ما چند روز در ماهشهر تحت درمان بودیم و این موضوع تاثیر منفی بر کار کشتی‌گیران داشت.

وی درباره قوانین جدید در کشتی فرنگی نیز خاطر نشان کرد: وزن‌کشی در دو روز واقعا اذیت‌کننده است ولی قانون خاک خیلی خوب است. بازگشت قانون خاک قطعا به سود کشتی‌گیران ایران است چرا که فرنگی‌کاران ایران در حالت خاک توانایی بالایی در اجرای فن و گرفتن امتیاز از حریفان دارند.

مهدی‌زاده در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم کشتی دوست خوزستان در سالن رقابت‌های جام تختی و تشویق ملی‌پوشان ایران گفت: از مردم ماهشهر و تماشاگران خوزستانی بابت حمایت‌هایشان و همچنین از کادرفنی برای زحماتشان قدردانی می‌کنم. اگر با صلاحدید کادر فنی عازم مسابقات آسیایی شوم تمام توانم را به کار می‌گیرم تا به خوشرنگ‌ترین مدال برسم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون