کد خبر: ۱۳۳۲۸
۱۹:۰۴ -۱۷ دی ۱۳۹۶
ماسیمیلیانو الگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است که کمک داور ویدئویی کمکی به از بین رفتن اعتراض ها و درگیری ها نکرده، بلکه باعث افزایش آنها شده است.
ورزش و جوان-یوونتوس در آخرین بازی هفته بیستم سری آ در زمین کالیاری با نتیجه ۱-۰ پیروز شد تا همچنان در رده دوم جدول ایتالیا تعقیب کننده ناپولی صدرنشین باشد. در این بازی، تک گل یوونتوس توسط فدریکو برناردسکی با اعتراض بازیکنان کالیاری همراه بود زیرا در زمان حمله یوونتوس، بازیکن کالیاری که در برخورد با بن عطیه به نظر آسیب دیده می آمد روی زمین افتاده بود.

دقایقی پس از گلزنی برناردسکی، به نظر می رسید این بازیکن در محوطه جریمه خود پاس ارسالی بازیکنان کالیاری را با دست دور کرد که عدم اعلام پنالتی از سوی داور موجب جنجالی دوباره شد. مکس الگری ضمن اعلام اینکه بازیکنان کالیاری به حق عصبانی بودند در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

باید اذعان کنم که کالیاری شایسته شکست نبود. کمک داور ویدئویی ابزاری است که هدف آن از بین بردن درگیری ها و اعتراضات است، اما آنها را افزایش داده چون کسی تصمیم داور را قبول ندارد.

الگری در ادامه درباره مصدومیت پائولو دیبالا و شرایط او گفت:

در حال حاضر نمی دانیم شرایط او چقدر بد است و باید آزمایش های بیشتری انجام شود. خوشبختانه وارد تعطیلاتی دو هفته ای می شویم و او بیش از سایر بازیکنان استراحت خواهد کرد. پس امیدواریم که برای هفته های پایانی لیگ آماده باشد.

الگری در پایان درباره بازی با کالیاری و شرایط تیمش هم گفت:

آنطور که می خواستیم و باید بازی نکردیم، نیمه دوم بازی بسیار فیزیکی بود. به خانه بردن سه امتیاز مسئله مهمی بود و به همین خاطر از شاگردانم تمجید می کنم چون ما هنوز نزدیک ترین تعقیب کننده ناپولی هستیم و فاصله خود را با رم و اینتر افزایش داده ایم. تا اینجای فصل کارمان را به خوبی انجام داده ایم، در سری آ دوم هستیم، در مرحله حذفی لیگ قهرمان و نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار داریم.

یوونتوس در حال حاضر با ۱ امتیاز اختلاف نسبت ناپولی صدرنشین و ۵۱ امتیازی و ۸ امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده سوی در رده دوم سری آ ایتالیا قرار دارد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون