کد خبر: ۱۲۸۸۲
۱۹:۲۱ -۰۱ دی ۱۳۹۶
سومین دوره تور پینگ پنگ ایرانیان در بخش بانوان امروز در سالن امامت شهر مشهد با قهرمانی مهشید اشتری به پایان رسید.
ورزش و جوان- رقابتهای آخرین روز از تور پینگ پنگ ایرانیان در بخش بانوان صبح امروز در سالن امامت شهر مشهد برگزار شد. ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری چهار پینگ پنگ باز برتر بودند که با شکست حریفان به نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.
در بازی نخست مریم صامت و ندا شهسواری مقابل هم قرار گرفتند. شهسواری بانوی المپیکی ایران در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب مریم صامت شد تا از راه یابی به فینال بازبماند.
در دیگر بازی صبا صفری و مهشید اشتری به رقابت پرداختند تا چهره دیگر فینالیست مسابقه مشخص شود. اشتری در شرایطی مقابل صفایی قرار گرفت که از سوی تماشاگران حاضر در سالن به شدت تشویق می‌شد و همین عاملی برای تقویت روحیه او مقابل صفری بود. این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود اشتری به پایان رسید تا در فینال مقابل مریم صامت قرار گیرد.
بدین ترتیب مریم صامت و مهشید اشتری راهی فینال شدند تا برای کسب عنوان نخست تلاش کنند.
اشتری با شکست پانیذ ویزواری، مهشید صامت، فاطمه جمالی فر و صبا صفری راهی فینال شد و مریم صامت با پیروزی مقابل سپیده تقی پور، کیمیا رستمی، مریم فرعی و ندا شهسواری به فینال رسید.
در بازی پایانی اشتری در بین تشویق و حمایت تماشاگران حاضر در سالن توانست با نتیجه ۴ بر صفر قهرمان سومین دوره پینگ پنگ تور ایرانیان شود.
سومین و آخرین مرحله از تور پینگ پنگ ایرانیان در بخش بانوان از ۲۹ آذر ماه به میزبانی مشهد آغاز شد و امروز با قهرمانی مهشید اشتری به پایان رسید. نفرات برتر این دوره از مسابقات در انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات سوئد حاضر خواهند شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون