کد خبر: ۱۲۷۳۵
۱۱:۴۸ -۲۶ آذر ۱۳۹۶

خرم درگذشت پیشکسوت داوری کشور را تسلیت گفت

سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی پیامی درگذشت محمد صالحی از داوران پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.
ورزش و جوان- متن پیام محمد خرم سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به شرح زیر است:

"اهالی ورزش جزو الگوهای اخلاق جامعه هستند و بی شک از دست دادن نامداران اخلاق مدار این عرصه جبران ناپذیر خواهد بود. آسمانی شدن محمد صالحی از داوران بین المللی، خوشنام و با اخلاق فوتبال کشورمان موجب تالم و تاسف شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این پیشکسوت داوری کشور را به جامعه ورزشی، داوری و فوتبال دوستان تسلیت و برای خانواده محترم و بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم".

گفتنی است، محمد صالحی داور قدیمی فوتبال ایران، بارها بازی بزرگ فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال را قضاوت کرد و جزو داوران بین المللی و خوشنام ایران بود که بازی های مهمی را سوت زد. وی یکی از رکوردداران قضاوت دربی تهران به شمار می رفت و پنج بار قضاوت این بازی بزرگ را بر عهده داشت.

صالحی در دهه 70 زندگی خود دچار بیماری آلزایمر شد و پس از تحمل یک دوره بیماری سخت صبح 23 آذر ماه 96 دار فانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر استاد محمد صالحی از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۶ از ورزشگاه شیرودی به سمت بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

منبع: برنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون