کد خبر: ۱۲۷۱۲
۱۹:۰۵ -۲۴ آذر ۱۳۹۶
فیل نویل بازیکن سابق منچستریونایتد و اورتون به حمایت از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پرداخت و گفت او حق دارد که از سیستم چرخشی استفاده می کند.
ورزش و جوان- در هفته های گذشته کلوپ به دلیل چرخشی بازی دادن بازیکنان تیمش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، اما نویل معتقد است که کلوپ برای سرحال نگه داشتن ترکیب خود باید از سیستم چرخشی استفاده کند. 

با توجه به نحوه سیستم بازی کردنش، او باید ترکیب را دستکاری کند. من واقعا با کاری که کلوپ انجام می دهد موافق هستم. فکر می کنم که او مقابل اورتون ریسک کرد. آن ها بر بازی چیره شده بودند، اما اورتون یک پنالتی گرفت و بازی مساوی شد. سپس مقابل وست بروم، کلوپ از قوی ترین بازیکنان خود استفاده کرد و دوباره مساوی شد. چه با بهترین ترکیب خود وارد شوید و چه این کار را انجام ندهید، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. در سه الی چهار بازی قبل که آن ها از سیستم چرخشی استفاده می کردند، نتیجه خوبی می گرفتند و کسی حرفی نمی زد. 

نویل در ادامه افزود:

او باید مطمئن شود که در ماه دسامبر و ژانویه بهترین بازیکنانش حضور دارند و آماده هستند، زیرا اگر آن ها نباشند، کلوپ از این موضوع همچون ژانویه فصل گذشته ضربه خواهد خورد.

مردان کلوپ روز یک شنبه به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون