کد خبر: ۱۲۲۱۵
۲۰:۴۱ -۰۷ آذر ۱۳۹۶

ونگر: سانچز و اوزیل قطعا تا پایان فصل در آرسنال می مانند

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال شایعه جدایی الکسیس سانچز و مسعود اوزیل از توپچی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی را تکذیب کرد.
ورزش و جوان- فقط شش ماه تا پایان قرارداد سانچز و اوزیل با آرسنال باقی مانده اما ونگر امیدوار است که هر دو بازیکن در ورزشگاه امارات بمانند. در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون تمایل برخی باشگاه ها نظیر سیتی، بارسلونا و آرسنال به خرید زوج خط حمله آرسنال مطرح شده است. ونگر  در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز سه شنبه گفت:

قطعا سانچز و اوزیل در آرسنال می مانند. بارها این حرف را گفته ام. در مورد فصل آینده طبیعتا من تنها تصمیم گیرنده نیستم. مسلما خود این دو بازیکن هم در این تصمیم نقش دارند اما اگر این تصمیم فقط با من باشد دوست دارم که بمانند. قرار نیست که هر روز به این مسئله فکر کنم اما تا زمانی که این دو در آرسنال باشند بیشترین تلاش خود را برای خدمت به تیم انجام می دهند.  در ابتدای فصل تصمیم گرفتیم که تا پایان فصل بمانند و این تصمیم همچنان پابرجاست. در صورتی که اتفاق شگفت انگیزی رخ ندهد، این تصمیم تغییر نخواهد کرد. هنوز در ماه دسامبر هستیم. از نظر من هر دو بازیکن تا پایان فصل در تیم ما می مانند. آیا بیشتر از آن هم ماندنی خواهند بود؟ پاسخ  دادن به این سوال در حال حاضر غیرممکن است هر چند که تا اخر فصل قرارداد دارند.

ونگر در مورد آینده جک ویلشر دیگر بازیکنی که تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد هم صحبت کرد. مربی فرانسوی در این باره گفت :

زمانی که ویلشر آماده باشد مثل هر بازیکن دیگری روی او حساب می کنیم. او می تواند در مورد فرصت های آینده اش تصمیم گیری کند. سعی می کنم به بلندمدت فکر نکنم. مسلما به منافع او اهمیت خواهم داد چرا که از بچگی بازیکن آرسنال بوده و برای من قابل احترام است. اولویت من این است که بهترین اتفاق ها برای او رخ بدهند. باید منافع جک ویلشر و آرسنال را برای این تصمیم در نظر بگیرم. اگر به این نتیجه برسم که منفعت او این است که تا پایان فصل در تیم ما بماند ۱۰۰ درصد برای ماندنش خواهم جنگید.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون