کد خبر: ۱۲۰۱۷
۱۵:۲۴ -۰۱ آذر ۱۳۹۶
معینی:

صحبتی از برکناری پورغلامی نشده است

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید برای بررسی دلایل موفق نشدن تیم ملی جوانان نیاز به کسب اطلاعات و تعمق بیش‌تر در این مورد دارد.
ورزش و جوان- فریدون معینی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال عصر چهارشنبه در حاشیه همایش دبیران هیات‌های فوتبال استان‌ها اظهار کرد: برگزاری این همایش یک اقدام بسیار موثری برای فوتبال بود که انجام شد. برای اولین بار دبیران فوتبال گرد هم آمدند و برنامه‌های آتی را برای پیشرفت فوتبال مطرح کردند که کار بسیار ماندگاری است و باید ادامه پیدا کند. این نشست‌ها باعث می‌شود که افراد به هم نزدیک شوند و ارتباطات به  خوبی صورت بگیرد.

معینی درباره ناکامی تیم ملی جوانان نیز گفت: صحبت نکردن من در این مورد چند دلیل داشت. ما باید اطلاعات را جمع می‌کردیم تا بتوانیم با تامل پاسخگوی سوالات باشیم. روز شنبه جلسه کمیته فنی برگزار می‌شود که قرار است کادر فنی زیر ۱۹ سال بیایند تا گزارش‌ها را کامل کنند تا بتوانیم پاسخی مناسب به مردم ارائه کنیم.

او اضافه کرد: هیچ صحبتی درباره برکنار پورغلامی مطرح نشده است. اتفاقات در فوتبال همیشه وجود داشته است. به عنوان مثال تیم ملی آرژانتین در مسابقه‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال نتایج خوبی نگرفت. هلند به جام جهانی صعود نمی‌کند. برزیل در خاک خودش از آلمان ۷ گل می‌خورد و به طور کلی این مسائل در فوتبال وجود دارد و بنا نیست همیشه همه تیم‌ها برنده باشند.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره فراز و نشیب‌های همیشگی فوتبال پایه در ایران اظهار کرد: هیچ کس دوست ندارد که در زندگی‌اش ناموفق شود. از بازیکن و مربی گرفته تا فدراسیون و عوامل آن. اما یک سری مسائل همیشه ناگزیر اتفاق می‌افتد.

معینی درباره انتقاد کارشناسان نسبت به زمان انتخاب پورغلامی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بیان کرد: این مسائلی که مطرح می‌کنید شاید تاثیرگذار باشد. اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که نباید سریع قضاوت کرد. من به همه دست‌اندرکاران فوتبال احترام می‌گذارم اما بهتر است که ما با اطلاعات دقیق‌تری پاسخگوی انتقادات باشیم. من مثالی از کرایوف به برای شما می‌زنم. او گفته بود وقتی یک تیم بد بازی می‌کند بسیاری از افراد می‌گویند آن تیم بد بازی کرده است و تنها افراد کمی هستند که می‌گویند چرا آن تیم بد بازی کرده است.

او درخصوص دلایل گرفتن میزبانی از ایران گفت: آقای آزاد تمام توضیحات لازم را در این مورد قبلا داده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون