کد خبر: ۱۱۸۲۸
۱۷:۱۸ -۲۴ آبان ۱۳۹۶

کاکا: در رئال مادرید همه چیز به نهایت خود می رسد؛ خامس هنوز هم فوق العاده است

کاکا بعد از اینکه آخرین بازی خود در MLS را برای تیم اورلاندو سیتی انجام داد، آماده بازنشستگی است اما هنوز در مورد برنامه های خود برای آینده تصمیم نگرفته است.
ورزش و جوان- کاکا، ستاره برزیلی سابق تیم های میلان و رئال مادرید در مصاحبه با رسانه کلمبیایی El Espectador، راجع به جدایی خود و خامس رودریگز از سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

توپ طلا:

در یک ورزش تیمی، دریافت جایزه ای انفرادی باور نکردنی است، همچنین همه می خواهند بتوانند بگویند که: 'من بهترین هستم'. سعی کردم که سطح خوب خود را حفظ کنم و درک می کنم که این جایزه به خاطر کاری بود که تیم انجام داد. همیشه به خاطر دستاورد هایی که داشتم، قدردان هم تیمی هایم در میلان بوده ام.

بعد از کریستیانو رونالدو و مسی، چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد؟

فوتبال یک علم دقیق نیست، بنابراین سخت است که بگوییم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می خواهم بگویم که برنده بعدی توپ طلا بعد از رونالدو و مسی، نیمار خواهد بود.

دوران حضور در رئال مادرید:

در رئال مادرید همه چیز های خوب و بد به نهایت خود می رسند، بنابراین باید خود را با نحوه برخورد هواداران و رسانه ها در وضعیت های مختلف وفق دهید. برای یک بازیکن حضور در رئال مادرید تجربه شگفت انگیزی است. آنجا مخصوصاً از لحاظ فردی و انسانی، خیلی به بلوغ رسیدم.

جدایی مشابه با خامس از سانتیاگو برنابئو:

هر آنچه برای من و خامس اتفاق افتاد ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و نه تنها در رئال مادرید. به عنوان یک بازیکن تغییراتی اعمال می کنید که فکر می کنید جواب خواهد داد و بنا به دلایلی، اوضاع آنطور که امیدوار بودید پیش نمی رود.

خامس:

یک چیز روشن است: خامس فراموش نکرده که چطور فوتبال بازی کند. او هنوز هم بازیکن فوق العاده ای است و دوباره در باشگاه جدیدش به بهترین فرم خود باز خواهد گشت و مطمئنم که برای کلمبیا هم همچنان خوب کار خواهد کرد. فوتبال مدام سریع تر می شود اما بازیکنانی مثل خامس می دانند که چطور خود را وفق دهند. او قبلاً به یک سبک سریع تر از بازی عادت کرده است. نباید فراموش کنیم که او بهترین بازیکن جام جهانی گذشته بود.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون