کد خبر: ۱۱۷۵۹
۱۸:۲۲ -۲۲ آبان ۱۳۹۶

کاوه: دیگر کاری با هیات کشتی تهران ندارم/ باید با متخلفان لیگ برخورد جدی شود

پیشکسوت کشتی ایران با تاکید بر لزوم بررسی دقیق حواشی لیگ کشتی گفت: پس از بررسی‌های لازم باید با هر فردی در هر جایگاهی که مرتکب خلاف شده برخورد جدی شود.

ورزش و جوان- محسن کاوه درباره احتمال حضورش در کادر فنی تیم ایزی پایپ کاشان در جریان رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: با مسئولان تیم ایزی پایپ در این‌باره صحبت‌هایی داشتم و قرار است به شرط رسیدن به توافق به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت کنم. این موضوع نهایی نشده و ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت کشتی تهران و افت کشتی پایتخت در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: هیات کشتی تهران هم معذورات خاص خود را دارد اما در شهرهای بزرگ مانند تهران بر خلاف شهرهای کوچکتر، استاندارد و فرماندار و شهردار چندان توجهی به ورزش قهرمانی ندارند و حمایت چندانی از آن‌ انجام نمی‌دهند. در حال حاضر هم توابع تهران نتایج خوبی کسب می‌کند که این موضوع به نام تهران تمام می‌شود. البته ما در مجموعه‌مان کشتی‌گیران خوبی داریم و خدا را شکر بخوبی در حال فعالیت هستیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه دیگر هیچگونه همکاری با هییت کشتی تهران نخواهد داشت، افزود: شرایط به گونه‌ای است که دیگر قصد همکاری با هیات کشتی تهران را ندارم.

کاوه درباره حواشی زیاد مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و پیش کشیده شدن بحث تبانی و زد و بندهای پشت پرده خاطرنشان کرد: از آنجایی که در لیگ حضور نداشتم اطلاعات چندانی از این موضوع ندارم اما مشخص بود که قضایایی دراین‌باره رخ داده است. فکر می کنم اگر فدراسیون خود مستقیماً مدیریت لیگ را در دست می‌گرفت، حواشی کمتری بوجود می‌آمد.

وی افزود: انشاءالله به این مباحث با جدیت رسیدگی کنند تا با هر فردی در هر جایگاهی که مرتکب خلاف شده برخورد جدی داشته باشند. البته از سویی به دلیل مشکلات اقتصادی حامیان مالی رغبت چندانی برای حضور در ورزش و حمایت از تیم‌ها ندارند. کشتی نیز از معدود حامیان مالی برخوردار است و این موضوع نباید بگونه‌ای باشد که باعث خروج حامیان مالی از لیگ کشتی شود چرا که به ضرر کشتی تمام خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون