کد خبر: ۱۱۵۲۳
۱۴:۴۹ -۱۶ آبان ۱۳۹۶
نیما خانزاده در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
نیما خانزاده

ورزش و جوان- نیما خانزاده قهرمان بنام بدنسازی ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به اینکه چرا مسئولین به رشته‌های زیرمجموعه ورزش پرطرفدار بدنسازی بی‌توجه هستند گفت: ما در تهران و حتی برخی شهرهای دیگر باشگاه‌های بدنسازی خوبی داریم که از امکانات لازم برخوردارند. حقیقتا هم بسیاری از افرادی که در ایران جزو قهرمانان این رشته به حساب می‌آیند وقت کافی برای کمک به دیگران صرف می‌کنند. به طور مثال بنده اکنون فارغ التحصیل تربیت بدنی هستم و در این رابطه وقت زیادی را در دانشگاه سپری کردم و در شبکه‌های اجتماعی هم با حوصله جوابگوی سوالات علاقه‌مندان هستم و هر کمکی از دستم برمی‌آید برای آن‌ها انجام می‌دهم. همین روش و منش من را برخی دوستان دیگر هم انجام می‌دهند ولی واقعا متوجه نمی‌شوم چرا دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که این رشته پرطرفدار دیده نشود. انتظار ما از مسئولین اینست که قدر تمام قهرمانان ورزشی خود را بدانند. نباید به برخی رشته‌ها بها داده شود و برخی رشته‌های دیگر مثل بدنسازی را نادیده گرفت. متاسفانه باید بگویم که این مسیر غلط است و کاش نگاه‌ها به این رشته ورزشی واقع بینانه‌تر شود.

خانزاده در ادامه و در رابطه با اینکه چرا وی را پسرک طلایی کلاسیک لقب داده‌اند گفت: در مسابقات آسیایی ازبکستان که در سال 94 برگزار شد و همچنین مسابقات جهانی تایلند که در سال 95 برگزار شد من تنها فردی از کاروان ایران بودم که در بادی کلاسیک موفق به گرفتن مدال طلا شدم. از آن روز دوستان به من لطف داشتند و این لقب را روی من گذاشتند.

این قهرمان بادی کلاسیک در رابطه با اینکه آیا رسانه‌ها به این رشته ورزشی آن طور که شایسته است پرداخته‌اند افزود: بعد از آنکه قهرمان مسابقات آسیایی و جهانی شدم رسانه‌ها برای من سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از آن ها تشکر ویژه کنم. همان طور که عملکرد من به عنوان مربی می‌تواند معرف من باشد، رسانه‌ها هم می‌توانند در این رابطه تاثیرگذار باشند. البته یک گله هم از رسانه‌هایی دارم که همیشه علاقه‌مندند از ورزشکاران برای مطرح کردن نام آن‌ها پول دریافت کنند که واقعا این موضوع نه در شان آن رسانه است و نه در شان یک قهرمان ملی.

خانزاده در پایان با اشاره به مسابقات پیشرو گفت: در سال 2018 میلادی که بهمن سال جاری ما می‌شود مسابقات آفریقای جنوبی و آمریکا را داریم که اگر موفق به اخذ ویزا شوم مصمم هستم که باقدرت در این مسابقات ظاهر شوم. ان شاا... از چند روز دیگر استارت رژیم خود را می‌زنم تا به شرایط مسابقات پیشرو نزدیک شوم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون