کد خبر: ۱۰۹۸۸
۱۸:۰۴ -۲۹ مهر ۱۳۹۶
مورینیو معتقد است موفقیت های گذشته اش، زبان منتقدین را باز گذاشته است.
ورزش و جوان- در حالی که هفته گذشته منچستریونایتد دو کلین شیت در زمین لیورپول و بنفیکا به ثبت رساند و در مجموع هم چهار امتیاز گرفت ولی نمایش تیم مورینیو در این دو مسابقه انتقادهایی را نسبت به آقای خاص وارد کرد، اما مورینیو در واکنش به انتقادهای اخیر از سبک بازی تیمش، معتقد است موفقیت های گذشته اش، به منتقدین اجازه می دهد تا وی را هدف بگیرند. مورینیو چنین نظری دارد:

فکر می کنم این همه انتقاد، تقصیر خودم است، مردم عادت دارند ببینند که تیم های من نتایج خوب می گیرند و به عناوین قهرمانی می رسند. دیگران بیشتر از من فرصت پیدا می کنند. دیگران استانداردهای متفاوتی برای خود دارند و البته که من با این مسئله هیچ مشکلی ندارم. مشخص است که بالاخره باخت را هم تجربه می کنیم و آن زمان انتقادات از ما بیشتر هم می شود. اما راستش را بخواهید، هیچ مشکلی با این قضیه ندارم.

اگر یک تیم بد دفاع کند و پنج گل بخورد، ولی با یک حمله قوی بتواند شش گل بزند، قطعاً زیبا و هیجان انگیز است ولی تیم من نمی تواند در هر مسابقه، چهار، پنج یا شش گل بزند. سخت است که در شرایط کنونی بتوانیم در هر مسابقه گل های زیادی بزنیم. باید تلاش کنیم به توازن برسیم، من از شرایط فعلی تیم خودم راضی هستم، منتقدین انتقاد می کنند و انتقادات وجود دارد، مشکلی نیست.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون