کد خبر: ۱۰۷۸۸
۱۸:۰۱ -۲۳ مهر ۱۳۹۶
آلگری از شرایط تیمش انتقاد کرده است.
ورزش و جوانیوونتوس که در هفته هفتم سری آ، روند بردهای پیاپی اش را از دست داد، در هفته هشتم در خانه مقابل لاتزیو شکست خورد. به این ترتیب یوونتوس بعد از دو سال و پشت سر گذاشتن ۴۲ بازی بدون شکست خانگی در لیگ، بالاخره طعم تلخ شکست در خانه را چشید. آخرین بار یووه آگوست ۲۰۱۵ مقابل اودینزه در خانه شکست خورد. آلگری در پایان مسابقه درباره باخت تیمش چنین گفت:

هشدارهایی را در بازی مقابل تورینو، آتلانتا و ساسولو دریافت کردیم، خوب تمرکز نکردیم و بهای ان را دادیم. از بازی در برگامو تا امروز، پنج امتیاز را در لیگ از دست داده ایم و متوجه نشده ایم که برای قهرمانی در سری آ، باید هر روز مبارزه کرد و جنگید. البته بعضی بازیکنان تیم خسته بودند و برخی هم مصدومیتی داشتند ولی نباید بهانه ای قلمداد شود که پنج امتیاز از دست بدهیم. حالا بازی حساسی در مقابل اسپورتینگ در لیگ قهرمانان پیش رو داریم که باید در آن پیروز شویم.

متاسفم که در مقابل لاتزیو که در ضدحملات تیمی قوی است، خیلی راحت توپ را از دست دادیم. لحظاتی در بازی هستند که سرنوشت مسابقه را رقم می زنند، اگر اینجا و آنجا امتیاز از دست دهید، نمی توانید قهرمان سری آ شوید.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون