کد خبر: ۱۰۷۵۲
۱۷:۳۴ -۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای سومین بار متوالی در لیگ برتر، بازی لیورپول - منچستریونایتد برنده نداشت.
ورزش و جوانمنچستریونایتد و لیورپول در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت اتکینسون به مصاف هم رفتند. لیورپول که از امتیاز میزبانی هم برخوردار بود برای فاصله نگرفتن از رقبا، بازی را هجومی تر آغاز کرد، اما با لایه های دفاعی یونایتد روبرو شد.

بازی در ۲۰ دقیقه ابتدایی از سرعت خیلی خوبی برخوردار بود ولی عدم دقت در یک سوم هجومی حریف موجب شد شاهد موقعیت های خطرناک روی دروازه دو تیم نباشیم.

بالاخره بعد از گذشت نیمی از نیمه نخست بازی، فرصت هایی هم روی دروازه دو تیم خلق شد. شوت ماتیچ از فاصله ۲۰ یاردی با اختلافی اندک راهی اوت شد. اما در آن سمت بهترین موقعیت کل بازی، نصیب ماتیپ شد که سیو خوب دخیا مانع از گلزنی حریف شد. ابتدا فرمینو در دهانه دروازه ماتیپ را صاحب توپ کرد، اما ضربه وی به خوبی توسط دخیا مهار شد در ادامه نیز صلاح با یک ضربه زمینی دروازه حریف را هدف گرفت که توپ به اوت رفت.

تلاش کوتینیو و صلاح در نیمه نخست ادامه داشت ولی ضربات بازیکنان لیورپول برای باز کردن دروازه یونایتد ثمربخش نبود. در آن سمت، بهترین فرصت یونایتد در کل مسابقه، روی همکاری مارسیال و لوکاکو رقم خورد که ضربه بغل پای لوکاکو توسط مینیوله مهار شد.

با شروع نیمه دوم لیورپول در ۱۵ دقیقه ابتدایی آهنگ هجومی گرفت، چند سانتر از جناحین می توانست لیورپول را به گل برساند ولی صلاح در گلزنی ناکام بود، امره جان نیز قدر فرصت خوبی را که نصیبش شده بود، ندانست و بازی ۰-۰ ماند. با گذر از دقیقه ۶۰ مربیان دست به تعویض هایی زدند، مورینیو، لینگارد، رشفورد و در اواخر بازی لیندلوف را به زمین فرستاد. کلوپ هم، استوریج، سولانکه و چمبرلین را راهی زمین کرد، اما این تعویض ها هم برای گلزنی کافی نبود تا همچون فصل قبل بازی کم اتفاق دو تیم در انفیلد با تساوی بدون گل پایان یابد.

منچستریونایتد با این تساوی فعلاً به صدر رفت ولی پیروزی سیتی در هفته هشتم، آن ها را صدرنشین می کند و اختلاف بین دو تیم همشهری به دو امتیاز می رسد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون