کد خبر: ۱۰۶۹۳
۱۸:۰۰ -۲۱ مهر ۱۳۹۶

ونگر: سانچز در شیلی مثل زیدان، بکام و مسی است

طبق گفته آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال، الکسیس سانچز در تیم ملی شیلی شبیه لیونل مسی، زین الدین زیدان و دیوید بکام است
ورزش و جوانشیلی به همراه سانچز در مرحله مقدماتی جام جهانی با نتیجه ۳-۰ مغلوب برزیل شد و به طرز عجیبی از راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ بازماند. ونگر نیز در آستانه دیدار روز شنبه مقابل واتفورد در حمایت از سانچز گفت:

می توانم بگویم که در هر نسل از تیم های ملی، بازیکنی هست که فشار انتظارات یک ملت را به دوش می کشد. در فرانسه زیدان بود. در انگلستان بکام بود. ما بازیکنان دیگری هم در تیم داشتیم اما بکام نفر اصلی بود. چرا استیون جرارد نه؟ نمی دانم. اما بکام بود. در شیلی آن بازیکن سانچز است. در آرژانتین مسلماً مسی است. به نظر می رسد که همیشه بازیکنی در تیم ملی هست که بار فشار روی دوش اوست و او فشار را جذب می کند و کمی از سایر اعضای تیم مراقبت می کند.

معمولاً این بازیکنان از چنین فشاری بدشان نمی آید. آنها دوست دارند که در خط مقدم باشند. در مجموع چه معنایی دارد؟ به این معنی است که آنها باید با اتفاقات ناخوشایند نیز کنار بیایند.

سانچز روز های سختی را از لحاظ ذهنی سپری می کند. شیلی اخیراً دو بار متوالی قهرمان کوپا آمریکا شده و حالا حتی جواز حضور در جام جهانی را هم پیدا نکرده اند. سانچز در پایان سال ۲۹ ساله می شود، بنابراین در جام جهانی بعدی او ۳۳ ساله خواهد بود. انتظار داشت که به جام جهانی برود. مطمئناً ناامیدی بزرگی برای اوست. اما من باور دارم که برای بازی در بالاترین سطح، کنار آمدن با این نوع ناامیدی ها نیز بخشی از کار است.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون