کد خبر: ۱۰۶۵۷
۰۹:۴۷ -۲۱ مهر ۱۳۹۶
کاوه رضایی عملکردی قابل قبول از خود در لیگ بلژیک ارائه داده و پیامد آن انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ماه شارلوا وده است.
ورزش و جوانوقتی خبر پیوستن کاوه رضایی به تیم شارلوا بلژیک منتشر شد، کمتر کسی تصور می کرد که مهاجم سابق استقلال در تیم ششم فصل قبل ژویپر لیگ تا این اندازه درخشش داشته باشد و تیمش جزو بالانشینان جدول به حساب آید.

«کاوه رضایی بهترین بازیکن ماه تیم شارلوا شد». این خبری است که سایت proximus11.be بر روی خروجی خود برد. هرچه در لیگ بلژیک پیش می رویم و به عملکرد مهاجم ایرانی شارلوا خیره می شویم، هوشمندانه بودن انتخاب او را بیشتر درک خواهیم کرد. اینکه مراد از لژیونر شدن برای او صرفاً حضور در اروپا نبوده است و طبق یک هدف گذاری خاص به ورزشگاه استادو دو پایس بلژیک پای گذاشت. هدفی که در نهایت حضور او در تیم ملی ایران و جلب رضایت کارلوس کی روش را به دنبال داشت.

کاوه رضایی خود را به طور تدریجی و آهسته به فلیس مازو، سرمربی تیم شارلوا اثبات کرد. همه چیز از ورود او در دقیقه 85 در بازی شارلوا مقابل کورتریک شروع شد. هفته دوم شارلوا بردی پنج گله را مقابل موسکرون تجربه کرد اما کاوه از روی نیمکت نظاره گر عملکرد همبازیانش بود. اولین حضور کاوه رضایی در ترکیب اصلی در بازی حساس با اندرلخت صورت پذیرفت. شارلوا میزبان بود و بازی را با نتیجه 2-0 برد و کاوه تا دقیقه 83 در زمین بازی حضور داشت. 

شروع هنرنمایی های کاوه رضایی را می توان از هفته چهارم و بازی شارلوا با خنک و پرتاب اوت منجر به گل او به حساب آورد. آتش بازی کاوه در بازی هفته پنجم شارلوا مقابل زالت ورجم تا همیشه برای او ماندگار خواهد بود. در حالی که شارلوا با نتیجه 2-1 از حریف خود در خانه عقب بود، رضایی با گلزنی در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود. او گل سوم شارلوا را در دقیقه 4+90 با ضربه سر درون دروازه ورجم جای داد تا نقشی کلیدی را در برد شاگردان فلیس مازو ایفا کند.

رضایی در بلژیک

رضایی در بلژیک
شارلوا با حضور 60 دقیقه ای کاوه در هفته ششم لیگ بلژیک در خانه استاندارد لیژ به تساوی 0-0 دست یافت.

هفته هفتم لیگ بلژیک برای مهاجم ایرانی شارلوا، موفقیت و بدشانسی توأمان به ارمغان آورد. در حالی که بازی شارلوا مقابل واسلند با حساب 1-1 در جریان بود، کاوه رضایی در دقیقه 73 گلزنی کرد تا شارلوا در آستانه برد قرار گیرد اما در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم واسلند نتیجه را مساوی کرد تا کاوه را از سه امتیازی شدن گل محروم دارد.

در هفته هشتم، اگرچه کاوه توانست در دقیقه 78 با ضربه سر گل تساوی شارلوا را در دیدار با بروخه به ثمر برساند اما میزبان در دقیقه 89 برای بار دوم دروازه شارلوا را گشود تا نخستین شکست یاران فلیس مازو در فصل جاری ژوپیر لیگ رقم بخورد. رضایی در بازی هفته نهم شارلوا در خانه سن ترویدن حضوری 90 دقیقه ای داشت و شارلوا با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید تا با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بلژیک بایستد.

کاوه رضایی مجموعاً در 7 بازی در ترکیب ثابت به میدان رفت که پیامد آن با 4 برد، 2 مساوی و 1 شکست برای شارلوا همراه بوده است. البته شکست شارلوا در حضور رضایی با عملکرد شایسته وی و گلزنی همراه بود. وی همچنین در یک بازی به عنوان یار تعویضی به زمین رفت تا شاهد برد تیمش باشد.

4 گل و 1 پاس گل آماری قابل قبول برای مهاجم ایرانی تیم شارلوا بلژیک است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون