کد خبر: ۱۰۰۳۷
۲۰:۱۳ -۰۲ مهر ۱۳۹۶
علی لطیفی در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
به عنوان پیشکسوت باشگاه از مدیران استقلال می خواهم که این دو بزرگوار را هرچه زودتر به تمرین تیم برگردانند تا شرایط روحی و فنی باشگاه عادی شود و استقلال بتواند در هفته های آتی نتیجه دلخواه خود را به دست آورد.
ورزش و جوانعلی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال راجع عدم حضور مجتبی جباری و مهدی رحمتی در تمرینات استقلال به خبرنگار ورزش و جوان گفت: مجتبی جباری و مخصوصا مهدی رحمتی از دست علیرضا منصوریان ناراحت بودند و در برنامه نود مهدی رحمتی این را نشان داد. به زعم این دو بازیکن، منصوریان با آن ها رو راست نبود و برنامه نود هم نشان دهنده اوج این اختلافات بود.

برنامه خیلی از موضوعات را برای مردم روشن کرد. امروز جباری و رحمتی معتقدند به آن ها توهین شده و منتظر دلجویی باشگاه از خود هستند. اما دو بازیکن ارزشمند استقلال باید بدانند که فوتبال خود را مدیون باشگاه استقلال هستند و چقدر خوب است به قول خودمان این موضوع ناخوشایند را قلم بگیرند و دل هواداران را به دست بیاورند.

استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و هوادارانش نگران آینده هستند و در این اوضاع و احوال، مجتبی و مهدی با ورود مجدد خود به تمرین می تواند بارقه های امید را در تیم به وجود آورند.

بر اساس یافته های من از برنامه نود مشخص شد که افتخاری مخالف جباری و منصوریان مخالف رحمتی در تیم بودند. از قرار معلوم در صحبت های بین منصوریان و افتخاری بنا بر این بوده که این دو  بازیکن برای همیشه از تیم کنار گذاشته شوند. در نهایت بنده به عنوان پیشکسوت باشگاه از مدیران استقلال می خواهم که این دو بزرگوار را هرچه زودتر به تمرین تیم برگردانند تا شرایط روحی و فنی باشگاه عادی شود و استقلال بتواند در هفته های آتی نتیجه دلخواه خود را به دست آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون