کد خبر: ۵۵۵۴۴
۱۸:۱۸ -۲۶ شهريور ۱۴۰۳
در نشان تجارت بخوانید

آشنایی با بازار‌های موبایل تهران

این‌که فرد به کدام بازار موبایل تهران باید مراجعه کند یا چه برندی مناسب کار اوست، تحقیق زیادی می‌خواهد. تهران پر از بازار گوشی است و برای همین، انتخاب بازار مناسب مقداری سخت است.

بازار‌ موبایل تهران

نشان تجارت - هدی کاشانیان: بازار‌های موبایل تهران یکی از مهم‌ترین مقاصد خرید و فروش گوشی‌های هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و تعمیرات موبایل هستند. این بازار‌ها به دلیل تنوع برندها، قیمت‌ها و خدمات پس از فروش بسیار پرطرفدار هستند، چراکه خرید موبایل، تبلت و ساعت‌های هوشمند برای کسی که زیاد در این زمینه آشنایی ندارد شاید پروسه سختی باشد. این‌که فرد به کدام بازار موبایل تهران باید مراجعه کند یا چه برندی مناسب کار اوست، تحقیق زیادی می‌خواهد. تهران پر از بازار گوشی است و برای همین، انتخاب بازار مناسب مقداری سخت است. به خصوص اگر از خارج تهران آمده باشید و وقت محدودی داشته باشید، باید از قبل بدانید که به کجا بروید تا هم مشاوره خوبی دریافت کنید و هم قیمت‌ها منصفانه باشد. برخی از معروف‌ترین و پرمراجعه‌ترین بازار‌های موبایل تهران عبارتند از:

بازار‌ موبایل علاءالدین

۱. بازار علاءالدین

نام‌آشناترین جایی که می‌توان یک محصول الکترونیکی خوب پیدا کرد، پاساژ علاءالدین است. تقریباً تمامی افراد با این پاساژ آشنایی دارند. پاساژ علاءالدین تقریباً نزدیک به مرکز تهران قرار گرفته و افراد زیادی در این پاساژ به فروش گوشی، انواع گجت‌های هوشمند و حتی لوازم جانبی موبایل مشغول هستند. شما می‌توانید تقریباً تمامی برند‌ها مثل سامسونگ، اپل، شیائومی، ال جی، سونی، نوکیا و… را در این مرکز خرید موبایل پیدا کنید. به دلیل اعتبار بسیار زیادی که این پاساژ دارد، شما می‌توانید نمایندگی‌های رسمی برند‌های معروف را هم داخل این مجموعه تجاری پیدا کنید.

در طبقات اول و دوم مغازه‌های زیادی هستند که موبایل، تبلت و.. رو به صورت خرد و عمده می‌فروشند. همچنین در طبقات بالایی تعمیرگاه‌های تخصصی موبایل و انواع لوازم الکترونیکی قرار گرفته‌اند که حسابی می‌توانند کار شما را راه بندازند. اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید، به طبقات منفی یک، طبقه سوم و بالاتر از آن مراجعه کنید. احتمالاً محصولی نیست که داخل این پاساژ بزرگ وجود نداشته باشه و احتمال آن خیلی کم است که شما دست خالی از پاساژ علاءالدین برگردید.

آدرس پاساژ علاءالدین: تقاطع خیابان حافظ و جمهوری، نبش پل حافظ است و در روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و روز‌های جمعه هم از ساعت ۱۱ تا ۶ عصر می‌توانید به این مجتمع مراجعه کنید.

۲. بازار چارسو

پاساژ چارسو، با طراحی مدرن و فضای لوکس، به یکی از مقاصد محبوب خرید در تهران تبدیل شده است. این پاساژ با تمیزی و نظم مثال‌زدنی خود، تجربه‌ای دلپذیر از خرید لوازم الکترونیکی و موبایل را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در پاساژ چارسو می‌توانید جدیدترین مدل‌های گوشی از برند‌های معتبر مانند سامسونگ، اپل و شیائومی را پیدا کنید و به راحتی لوازم جانبی مختلف مانند لپ‌تاپ و کیف لپ‌تاپ را نیز تهیه کنید.

یکی از ویژگی‌های متمایز پاساژ چارسو به‌عنوان بهترین موبایل فروشی تهران، امکانات تفریحی آن است. این پاساژ دارای یک فودکورت وسیع و پنج سینما در طبقه پنجم است که به جذابیت‌های آن افزوده و تجربه خرید را به یک تفریح کامل تبدیل می‌کند. با هفت طبقه و دو درب ورودی، پاساژ چارسو علاوه بر تنوع بالای کالاها، مکان مناسبی برای استراحت و سرگرمی فراهم می‌آورد و به همین دلیل، حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، باز هم ارزش یک بازدید را دارد.

آدرس پاساژ چارسو: ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری و حافظ

۳. پاساژ ایران موبایل (بازار موبایل ایران)

برای یافتن بهترین موبایل فروشی تهران به مرکز تخصصی ایران موبایل مراجعه کنید. این مجموعه تخصصی با بیش از یک دهه سابقه درخشان یکی از بهترین مرکز تخصصی فروش و تعمیر برند‌های مختلف گوشی موبایل در تهران است و ضمن در اختیار داشتن مکان وسیع، مدرن و مجهز، همراه با فروشندگان و تعمیرکاران حرفه‌ای و دوره دیده همه روزه میزبان شما عزیزان است. تا ضمن بررسی درخواست و نظرات شما، بهترین موبایل‌ها را به شما معرفی نموده و در اختیارتان قرار دهند. علاوه بر این باید بدانید برای این مرکز تخصصی فروش و تعمیر انواع موبایل هیچگونه محدودیتی از نظر مشکل موبایل و موقعیت مکانی آن وجود ندارد. به دلیل اینکه در این مرکز، تعمیرات فوری موبایل تهران در محل نیز انجام می‌شود. بدین صورت که تنها با ثبت درخواست آنلاین، کارشناسان و تکنسین‌های ایران موبایل در محل حاضر شده و اقدامات لازم را جهت تعمیر موبایل و رفع مشکل انجام می‌دهند. با این توصیه فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع مشتریان رضایتمند این مرکز تخصصی فروش و تعمیر موبایل ملحق شوید.

خدماتی که در این پاساژ ارائه می‌شود عبارتند از، فروش انواع برند‌های موبایل شامل اپل، نوکیا، سامسونگ، هواوی، شیائومی، ال جی و... سواپ کردن تخصصی انواع برد‌های تلفن همراه اپل آیفون. تعمیر مدار، رفع اِرور و رفع مشکل صوت و تخلیه شارژ موبایل. رفع مشکل عدم سرویس دهی موبایل، تعویض هارد و تعمیر تاچ و ال سی دی. تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل، تبلت، آیپد، ساعت هوشمند و …. فروش انواع قطعات سخت افزاری، تجهیزات، لوازم جانبی و قطعات از برند‌های اصلی و با کیفیت.

آدرس پاساژ ایران موبایل: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری

۴. پاساژ موبایل مگامال

مگامال اولین بازار بزرگ ایرانی است که در تهران واقع شده و مبتنی بر استاندارد‌های جهانی است. این مجموعه با توجه به امکانات رفاهی و دسترسی آسان، به نسبت سایر مراکز خرید تهران شرایط بهتری را برای مشتریان فراهم کرده است. از امکانات مگامال تهران می‌توان به فودکورت، شهربازی، دنیای فناوری، تالار، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت رایگان، نمازخانه، آسانسور شیشه‌ای، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، فضای سبز، پردیس سینمایی و... اشاره کرد. 

این مجموعه پنج طبقه، طراحی و معماری جذابی دارد و فروشگاه‌های زیادی با برند‌های مطرح را در خود جای داده است. علاوه بر این وجود سه طبقه پارکینگ مگامال نیز در تهران مزیت دیگری است که خیال هر بازدید کننده‌ای را از بابت جای پارک راحت می‌کند. 

آی تی لند با مساحتی حدود ۳۵۰۰ متر مربع در طبقه چهارم مگامال قرار گرفته و به ارائه لوازم جانبی و الکتریکی اختصاص دارد. برند‌های معروف فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، بازی‌های کامپیوتری و لوازم جانبی مانند پاناسونیک، سونی، فراسو، مادیران و لاجیک در این مجموعه فعالیت می‌کنند که سرویس‌های خاص و امکانات مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

آدرس مگامال: تهران، بزرگراه ستاری، اکباتان، فاز ۲، مجتمع مگامال

بازار‌ موبایل پایتخت

۵. مرکز خرید پایتخت

مجتمع کامپیوتر پایتخت یکی از قدیمی‌ترین مراکز خریدوفروش گجت‌های همراه و لوازم کامپیوتر است. این مجموعه در زمان خود یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شد و هم‌اکنون نیز یکی از پر رفت‌و‌آمدترین مقاصد خرید است. در مجتمع کامپیوتر پایتخت لپ‌تاپ، تلفن همراه، دوربین و لوازم جانبی، کنسول بازی، بازی‌های کامپیوتری، کامپیوتر و لوازم جانبی آن به فروش می‌رسد. همچنین بعضی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و نمایندگی برند‌های مختلف دنیای فناوری در این مرکز خرید شعبه خرید حضوری دارند.

آدرس مرکز خرید پایتخت: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بلوار میرداماد

۶. بازار موبایل ایران ۲

با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه موبایل و لوازم جانبی، خارج از محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد شهر تهران، در منطقه ۱۷ در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد. این مجموعه مشتمل بر ۲۵۰۰۰ متر مربع زیربنا در ۷ طبقه شامل: ۳ طبقه تجاری و خدماتی، یک طبقه نمایشگاه اختصاصی و ۳ طبقه پارکینگ است. در این مجموعه سعی شده تا با گرد هم آوردن تمامی برند‌های مطرح و بزرگ داخلی و خارجی موبایل و لوازم جانبی و حضور بی‌واسطه تمامی شرکت‌های گارانتی‌کننده، نیاز مراجعه کنندگان در این زمینه برطرف شود.
شایان ذکر است این مجموعه دارای ۲۰۰ پارکینگ و امکان استفاده از ۱۲۰۰ واحد پارکینگ در مجاورت مجموعه، سوپرمارکت، نمازخانه،

آسانسور، پله برقی، سیستم اعلام و اطفای حریق، سیستم برق اضطراری هوشمند، سیستم دوربین مدار بسته، سیستم صوتی مرکزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی و سرویس‌های بهداشتی مدرن است.

آدرس بازار موبایل ایران ۲: بزرگراه آیت الله سعیدی - چهارراه یافت آباد - خیابان یافت آباد شرقی - جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷

۷. بازار موبایل شرق

این مرکز که از بهترین بازار موبایل شرق تهران محسوب می‌شود در منطقه مدائن واقع شده است. بازار موبایل شرق یک مرکز تجاری-اداری است که به فروش و تعمیرات موبایل، تبلت، لوازم کامپیوتر و لوازم جانبی می‌پردازد. در این مرکز نمایندگی‌های مختلفی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، هوآوی و… وجود دارد که در صورت تمایل، می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید و تلفن همراه دلخواهتان را انتخاب نمایید. همچنین اگر نیاز به پیشخوان دولت دارید هم می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید و از کیفیت بالای خدمات آن بهره‌مند شوید.

آدرس بازار موبایل شرق: خیابان ۴۶ متری شرقی نارمک، بین خیابان مدائن و پارک شقایق، بازار موبایل شرق

۸. بازار موبایل هروی

مرکز تجاری الماس هروی، یک مرکز تفریحی، تجاری، ورزشی است که علاوه بر خدمات متعدد فرهنگی و اجتماعی، امکان خرید کالا‌های متعددی را هم فراهم کرده است. این مجتمع برای رفع نیاز مشتریان و ارائه خدمات، چند موبایل فروشی دارد که شما در صورت نیاز می‌توانید به آنجا مراجعه کنید و همگی از نظر سطح کیفی مثال زدنی هستند. از موبایل فروشی‌های این مجتمع، می‌توانیم به فروشگاه آی تاچ، اپل استور و… اشاره کنیم.

در این فروشگاه‌ها هم خدمات تعمیر و فروش تلفن همراه انجام می‌شود. همچنین امکانات تفریحی مانند شهربازی، کافی شاپ، رستوران و… دارد که شما می‌توانید در کنار تعمیر گوشی همراهتان، از امکانات رفاهی نیز استفاده کنید. پس اگر به دنبال یک تجربه جذاب در کنار رفع نیازتان می‌گردید، بازار موبایل هروی را در نظر داشته باشید. 

آدرس بازار موبایل هروی: تهران، میدان هروی، مجتمع تفریحی و تجاری الماس هروی

۹. بازار موبایل انقلاب

مرکز موبایل و کامپیوتر انقلاب در طلایی‌ترین نقطه شهــر تهـران مفتخر است که میزبان برترین برند‌ها و مـدل‌ها در حـوزه موبایـل و کامپیـوتر است. شرکت سـرمایه گـذار جهت ایجاد فضای مطمئن برای خریـد مشـتریان گرانقدر تلاش نموده از بین صد‌ها متقاضی اجاره فروشگاه، افراد واجد شرایط و دارای تحصیلات عالیه و حسن شهرت در این زمیـنه را انتخاب کرده تا خدمات مناسب و ارزنده‌ای رابه شما عزیزان ارائه کنند و مدیریـت مرکز در تحقق رضایت مشتریان عزیز نظارت دقیق برعملکرد تمـامی فروشـگاه‌ها خواهد داشت.

آدرس مرکز موبایل و کامپیوتر انقلاب: تهران، ضلع شمال غربی میدان انقلاب

۱۰. پاساژ ایران 

مرکز کامپیوتر ایرانیان واقع در ضلع جنوب شرقی میدان ولی‌عصر یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات رایانه و انفورماتیک در تهران است. این مرکز دارای ۱۰ طبقه و ۲ طبقه اداری است. صنف فعال در طبقه همکف این پاساژ فروش موبایل و تبلت است. طبقات ۱ تا ۱۰ شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی لپ‌تاپ و کامپیوتر و شامل شرکت‌های واردکننده قطعات کامپیوتر و تعمیرات است. از امکانات رفاهی این پاساژ می‌توان به داشتن ۴ طبقه پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی نت وکافی شاپ اشاره کرد.

ساعت کار پاساژایرانیان از ۸ صبح الی ۱۰ شب است.

آدرس پاساژ ایران: تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجاری خرید و فروش کامپیوتر ایران

نکاتی برای خرید موبایل در بازار‌های تهران

مقایسه قیمت‌ها: بازار‌های موبایل تهران به دلیل رقابت زیاد، معمولاً قیمت‌های متفاوتی دارند. بهتر است قبل از خرید، از چند فروشگاه قیمت بگیرید و آن‌ها را مقایسه کنید.

خرید از فروشگاه‌های معتبر: توجه داشته باشید که فروشگاه‌های معتبر و دارای گارانتی رسمی را برای خرید انتخاب کنید تا از تقلبی نبودن محصول مطمئن شوید.

خدمات پس از فروش: بررسی کنید که فروشگاه‌های مورد نظر خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر ارائه می‌دهند یا خیر.

*این بازار‌ها مقصد اصلی علاقه‌مندان به تکنولوژی و موبایل در تهران هستند و به دلیل تنوع محصولات و خدمات، انتخاب مناسبی برای خرید گوشی و لوازم جانبی قلمداد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون