کد خبر: ۵۰۹۴۴
۲۱:۵۷ -۲۸ بهمن ۱۴۰۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان تا هفته اول اسفند خبر داد.

این گروه از بازنشستگان پایان این ماه ۱۰ درصد بیشتر حقوق دریافت می‌کنند

نشان تجارت - سیدصولت مرتضوی گفت: میزان عیدی کارگرانی که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده اند، معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن‌ها در طول سال خواهد بود  که باید از سوی کارفرمایان پرداخت ‌شود.

همچنین میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای هیات وزیران ۲ میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده که هفته اول اسفند به حساب آنها واریز می شود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: منابع مالی لازم برای پرداخت عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان فراهم شده و حتما ظرف روزهای آتی فرایند واریز آغاز خواهد شد.

 شایان ذکر است: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تأمین اجتماعی هم تا هفته اول اسفند واریز می شود.هر بازنشسته و مستمری بگیر صندوق تأمین اجتماعی امسال ۲ میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت می کند و به افراد متاهل ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند کمتر از 18 سال ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

خبر دیگری در همین رابطه حاکیست: بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق لشگری هم از هفته جاری مشمول افزایش 10 درصدی حقوق می‌شوند.

طبق بخشنامه شماره ۱۷۸۹۳۴ صادره از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، افزایش ۱۰ درصدی حقوق با استناد به تبصره ۳ ماده ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری همراه با حقوق بهمن‌ به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واریز خواهد شد احکام حقوقی بازنشستگان لشگری طی همین هفته با ارقام و امتیازات جدید در سامانه (ساتا) بارگذاری خواهد شد.

خبر دیگری حاکیست: رضا فیضی نژاد معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری هم اعلام کرد: حکم بازنشستگی بیش از یک هزار نفر از بازنشستگان «سازمان آموزش و پرورش استثنایی» مشمول صادر شده و در پایان بهمن حقوق بازنشستگی، معوقات و عیدی پایان سال به صورت یکجا به حساب این افراد واریز می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون