کد خبر: ۴۹۹۹۸
۰۸:۳۳ -۱۳ دی ۱۴۰۲
از هر جنبه‌ای نگاه کنیم، استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی دیگر برای تریدر‌های ایرانی منطقی به نظر نمی‌رسد. با وجود خطراتی مانند مسدود شدن دارایی و استفاده از فیلترشکن‌ها اکثر معامله‌گران ارز‌های دیجیتال که ساکن ایران هستند، استفاده از صرافی ایرانی را جایگزین کرده‌اند.

خرید بیش از 1000 رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

نشان تجارت - از هر جنبه‌ای نگاه کنیم، استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی دیگر برای تریدر‌های ایرانی منطقی به نظر نمی‌رسد. با وجود خطراتی مانند مسدود شدن دارایی و استفاده از فیلترشکن‌ها اکثر معامله‌گران ارز‌های دیجیتال که ساکن ایران هستند، استفاده از صرافی ایرانی را جایگزین کرده‌اند. در میان ده‌ها صرافی ارز دیجیتال ایرانی، صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، یکی از مشهورترین پلتفرم‌هایی است که با سابقه درخشان خود توانسته اعتماد هزاران کاربر را جلب کند. امکان خرید بیش از ۱۰۰۰ رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، کارمزد صفر و ده‌ها قابلیت دیگر فرصت ویژه‌ای است برای هر تریدری که به دنبال معاملات امن و ارزان ارزهای دیجیتال می‌گردد.

ویژگی‌های معتبرترین صرافی ارز دیجیتال

شناختن صرافی‌های معتبر در دنیای ارز‌های دیجیتال، با دانستن چند نکته و ویژگی کار چندان سختی نیست. در واقع، اگرچه صد‌ها صرافی ایرانی و خارجی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما شما باید به دنبال صرافی‌ بگردید که چند ویژگی مشخص دارد.

اول از همه، امنیت مهم‌ترین عاملی است که باید در صرافی‌های ارز دیجیتال به دنبال آن باشید. بررسی سابقه حمله یا هک، اقدامات امنیتی مانند احراز هویت، تیم پشتیبانی و… می‌تواند اطلاعات خوبی درباره سطح امنیتی صرافی مورد نظر به شما بدهد. در این بخش همچنین خوب است تا اعتبار صرافی در میان معامله‌گران و بازار را نیز بررسی کنید.

پس از امنیت، شما باید به سراغ حجم معاملات و نقدینگی صرافی بروید. اگر صرافی که انتخاب می‌کنید حجم معاملات کمی داشته باشد؛ در هنگام خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با مشکل مواجه خواهید شد و باید زمان زیادی را برای انجام تراکنش منتظر بمانید.

در این قسمت خوب است اگر نگاهی به قیمت‌گذاری ارز‌های دیجیتال در صرافی و تفاوت آن با دیگر پلتفرم‌ها نیز داشته باشید. صرافی که انتخاب می‌کنید همچنین باید از معاملات تعداد قابل توجهی ارز‌های دیجیتال پشتیبانی کند تا محدودیتی در خرید و فروش نداشته باشید.

در نهایت، صرافی‎ که برای معاملات ارز‌های دیجیتال انتخاب می‌کنید باید دارای رابط کاربری ساده‌ای باشد و امکانات خدمات خوبی به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که انتخاب صرافی برای معاملات رمزارز‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است پس در این کار نهایت دقت را به کار ببرید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانیکارت

تا به اینجای مقاله شما با ویژگی‌هایی که صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال باید داشته باشند آشنا شدید. اما در میان صرافی‌های ایرانی، ایرانیکارت یکی از معتبرترین صرافی‌هایی است که می‌توانید برای خود انتخاب کنید. صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت از سال 1389 فعالیت می‌کندو جزو اولین پلفترم‌هایی است که معاملات ارز‌های دیجیتال را با امکاناتی همسطح مشهورترین صرافی‌های جهانی در ایران ارائه می‌داد.

در ایرانیکارت، خرید ارز‌های دیجیتال به راحتی کلیک کردن بر روی چند صفحه است و هر کسی می‌تواند به راحتی به معاملات ارز‌های دیجیتال بپردازد. اما چه مزایایی صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت را نسبت به سایر رقبا برتری می‌دهد؟

مزایای خرید از صرافی ایرانیکارت

رشد اخیر بازار ارز‌های دیجیتال و اتفاقات مهمی که پیش روی آن قرار دارد باعث شده تا بسیاری از افراد چه تریدر حرفه‌ای و چه سرمایه‌گذار مبتدی به فکر حضور در این بازار باشند. حال شما می‌توانید در بستر یک صرافی ایرانی، خرید بیش از ۱۰۰۰ رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت را بدون هیچ کارمزدی انجام دهید، قیمت لحظه‌ای ارز‌های دیجیتال را مشاهده کنید و با خواندن مقالات آموزشی این وب‌سایت به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید.  برخی از مزایای خرید از صرافی ایرانیکارت عبارتند از:

خرید بیش از 1000 رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

معاملات امن با قیمت مناسب

ایرانیکارت بهترین سطح امنیتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. تمامی کاربران این صرافی در ابتدا به طور کامل، اما بسیار کوتاه و در کمتر از ۱۵ دقیقه، احراز هویت می‌شوند. علاوه بر این، ایرانیکارت دارای دو سطح از احراز هویت است که سطح اول برای خرید و سطح دوم برای فروش ارز‌های دیجیتال به این پلتفرم ضروری است. علاوه بر این، صرافی ایرانیکارت تاکنون هک نشده است و دارایی کاربران از ابتدا در امن‌ترین سطح ممکن محافظت شده است. همچنین تیم توسعه فنی ایرانیکارت نیز همواره در تلاش برای بهبود امنیت این صرافی بوده و به همین دلیل ایرانیکارت یکی از مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به‌شمار می‌رود.

خرید بیش از ۱۰۰۰ رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

دنیای ارز‌های دیجیتال از روزی که تنها یک رمزارز یعنی بیت کوین در آن وجود داشت به مرحله‌ای رسیده که اکنون بیش از ۲۳,۰۰۰ ارز رمزنگاری شده دارد. هرچند که شاید تمامی این ارز‌ها ارزش خرید نداشته باشند اما در نهایت تنوع در خرید و سرمایه‌گذاری توصیه مهمی است که هر تحلیل‌گری به علاقمندان این حوزه می‌کند. بنابراین، خرید بیش از ۱۰۰۰ رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران این صرافی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در ایرانیکارت، می‌توانید خرید هر ارز مشهوری که می‌شناسید مانند خرید دوج کوین،  خرید شیبا ، بیت کوین، پنکیک و حتی برخی ارز‌های کمتر شناخته شده را بدون دردسرهای صرافی‌های خارجی و به سادگی تمام انجام دهید.

آموزش ارز‌های دیجیتال

پیش‌نیاز فعالیت موفق در بازار ارز‌های دیجیتال، آموزش و یادگیری رفتار‌های رمزارز‌ها است تا معامله‌گران بتوانند در بهترین زمان روی ارز‌ها سرمایه‌گذاری کنند و به موقع نیز سود خود را بردارند و از آن خارج شوند. در واقع، اگرچه تریدری یک خرید و فروش ساده به‌نظر می‌رسد اما حقیقت آن است که هیچ فردی بدون آموزش نمی‌تواند در این بازار موفق شود. بنابراین، جذاب‌ترین ویژگی که ایرانیکارت ارائه می‌دهد را به بخش وبلاگ آموزش ارز دیجیتال آن اختصاص می‌دهیم که اخبار و رویداد‌های مهم را به همراه آموزش و تحلیل رمزارز‌ها به طور رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

معاملات بدون کارمزد

کارمزد معاملات ارز‌های دیجیتال، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از معامله‌گران با آن درگیر هستند. از کارمزد بلاکچین که بگذریم، بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال برای تراکنش‌ها نیز کارمزدی از تریدر‌ها دریافت می‌کنند که معاملات ارز‌های دیجیتال را بسیار گران می‌کند. اما صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، در راستای راحتی کاربران و امنیت خاطر آن‌ها، هیچ کارمزدی را از تراکنش‌ها دریافت نمی‌کند. این یعنی معاملات ارز‌های دیجیتال با کارمزد صفر انجام می‌شود و افراد تنها باید مبلغ ارز خریداری شده را بپردازند.

خرید ارز دیجیتال بدون واسطه

صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، به دلیل تحریم‌های بانکی بین‌المللی از کارت‌های بانکی ایرانی پشتیبانی نمی‌کنند. این یعنی افرادی که می‌خواهند با این صرافی‌ها کار کنند ابتدا باید یک ارز واسطه مانند تتر را از صرافی‌ها خریداری و سپس به صرافی مورد نظر انتقال دهند. این در حالی است که در ایرانیکارت، شما می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را به تومان و از هر کارت بانکی شتابی خرید یا فروش کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا معامله ارزان‌تری داشته باشید و همگام با بازار پیش بروید.

خرید بیش از 1000 رمزارز از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

پشتیبانی فعال پشتیبانی 24 ساعته

اگر ویژگی‌های صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال را به خاطر داشته باشید، داشتن پشتیانی فعال و پاسخگو یکی از مهم‌ترین آن‌ها بود. از آنجایی که معامله‌گران در هر ساعت از شبانه‌روز در حال فعالیت در بازار هستند، پشتیبانی همه ساعته یک ویژگی حیاتی برای صرافی‌ها به‌شمار می‌رود. در ایرانیکارت، کاربران می‌توانند ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته به تیم پشتیبانی ایرانیکارت تیکت بزنند و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ سؤال خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون