کد خبر: ۴۶۰۸۷
۱۲:۲۲ -۰۴ اسفند ۱۴۰۱
همیشه سعی کنید که برای خرید تتر حتماً از صرافی های دیجیتال که به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند استفاده نمایید. شاید نامهای متعددی در بازار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده باشد، اما آیا میدانید برخلاف آنها تتر پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا است؟

خرید تتر

نشان تجارت - انواع تتر کدامند و کدام نوع از همه بهتر است؟ اما در صورتی که شخص مقابل شما مورد اطمینان نبود و یا شناختی از آن نداشتید، بهتر است از انجام این کار صرف نظر کنید چراکه ممکن است با استفاده از برخی شگرد ها، از شما و همچنین دارایی شما سوءاستفاده شود. نکته: با توجه به مشکلات پیش آمده برای استیبل کوین تتر، بهتر است مستقیماً تتر را از صرافی های ایرانی به صرافی های خارجی واریز نکنید. میشوند. لازم به ذکر است که با توجه به ثابت بودن قیمت ارز تتر باز هم ممکن است در شرایطی و به علت عرضه و تقاضا قیمت USDT کمی افزایش و یا کاهش یابد. گزینه آخری که باید آن را چک کنی، این است که صرافی مورد نظر شما تا به امروز مورد هک و حمله هکر ها قرار گرفته است یا خیر اما این گزینه را در نظر داشته باشید که امنیت هیچ یک از صرافی های ارز دیجیتال در داخل ایران و چه در خارج از ایران امنیت مطلق وجود ندارد و باید تا حدی به این صرافی ها اعتماد کرد. اما این پایان کار نیست؛ زیرا طبق برسی های صورت گرفته محدود صرافی هایی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد که سیستم احراز هویت اتوماتیک داشته و شما بدون اینکه نیاز باشد به روش سنتی مدارک خود را ارسال کنید تنها با کد ملی و شماره تماس خود به صورت اتوماتیک در کسری از دقیقه احراز هویت کرده و خرید تترUSDT بدون احراز هویت را تجربه کنید.

همانطور که اشاره شد تتر به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود. با انجام این کار تا حدودی می توانید با خیال راحت تر تتر خود را جا به جا کنید. این روش به این صورت انجام می شود که شما از شخص دیگری چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری اقدام به خرید تتر می کنید. کارمزدهایی که یک سر آنها ریال باشد در این صرافی برحسب میزان حجم معاملات 60 روز گذشته کاربر بهصورت پلهای محاسبه میشود که میزان آن معمولاً در بازه 0.40% تا 0.15% است. USDT را می توان به هر گوشه ای از جهان ارسال کرد، به دلار آمریکا، یورو و حتی ریال تبدیل کرد و به همان راحتی بیت کوین دریافت کرد. پس از اینکه صرافی مورد نظر شما انتخاب شد، نوبت به این رسیده است که در صرافی مورد نظر ثبت نام و احراز هویت کنید. جز مشکل مطرح شده، مشکلات دیگری نیز وجود دارد که به مراتب ممکن است عواقب بدی نیز داشته باشد. بیت کوین و اتریوم به هیچ کالای واقعی متصل نیستند. به عنوان مثال اگر شما دارایی های خود را در بازار در زمان غیر معامله تبدیل به ارز دیجیتال اتریوم نمایید، ممکن است به دلیل نوسان زیاد اتریوم شاهد افت قابل توجه ارزش داراییهای خود شوید.

در صورتی که فرد مقابل شما مورد اطمینان بود، می توانید خرید خود را انجام دهید؛ اما باید بازهم در این مواقع، به موارد امنیتی بسیار توجه کنید چراکه ممکن است مشکلات متعددی برایتان پیش بیاید. در صورتی که فردی مبتدی هستید، اگر این کار را انجام دهید، ممکن است با واریز اشتباه، از شما سوءاستفاده شود. این نوع از صرافیها به کاربران اجازه نمیدهند که با واریز دلاری امکان تبدیل مستقیم به ارز دیجیتال داشته باشند. البته لازم به ذکر است که صرافی دیجیتال ایرانی مورد استفاده شما نیز حتماً باید معتبر باشد. همیشه سعی کنید که برای خرید تتر حتماً از صرافی های دیجیتال که به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند استفاده نمایید. شاید نامهای متعددی در بازار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده باشد، اما آیا میدانید برخلاف آنها تتر پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا است؟ سپس، در صورت تأیید هویت، شما می توانید اقدام به خرید مقدار تتر مورد نظر خود کنید. در این بخش از مقاله ما به صورت کامل و جامع به تمامی روش های فوق اشاره خواهیم کرد.

در این قسمت از مقاله قصد داریم آموزش مرحله به مرحله و گام به گام خرید ارز دیجیتال تتر را با استفاده از صرافی های داخلی به شما آموزش دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله ما به عناوین مختلفی از جمله تبدیل تتر به تومان و یا بلعکس، خرید تتر در ایران و… استیبل کوین ها را می توان به ارزهای واقعی مانند دلار آمریکا، یورو، فرانک سوئیس یا کالاهای گرانبها مانند فلزات مرتبط کرد. عملیات فروش تتر بدون احراز هویت کاملا شبیه به خرید آن می باشد. این موضوع را میتوان از روی عملکرد فوقالعاده و مقایسهی ارزش بازار و حجم معاملات آن با دیگر ارزهای دیجیتال فهمید. اگر کسی به طور مستقیم به شما بگوید که با سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یا فارکس پول شما یکروزه دو برابر میشود، قطعاً کلاهبردار است. یعنی دلار، یورو و ین، پشتوانه تتر یا استیبل کوین ها با وثیقه هستش.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون